23/11/2008 Sint-BaafsVijve (Wielsbeke)
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- grote plateau
- Kerstman
Post by grote plateau »
Gisteren geen seconde getwijfeld om naar hier af te zakken en het heeft mij geen seconde gespeten.
Vertrokken met de bende om deze tocht op 't gemakske en genietend van de eerste tot de laatste seconde af te haspelen.Als eerste getoond hoe je de grond kust
('k was er dan ook den eersten vanaf hé
).Anders overal goed kunnen doorfietsen op een mooi en niet te onderschatten parcours.
Voor de rest:alles was gewoon weer af hé.

Vertrokken met de bende om deze tocht op 't gemakske en genietend van de eerste tot de laatste seconde af te haspelen.Als eerste getoond hoe je de grond kust
Voor de rest:alles was gewoon weer af hé.
Zondag ochtend met een Griekse kater uit mijn bed gerold.
Mijn wagen had niet veel goesting om de koude te trotseren, ik des te meer
In alle stilte de wagen van mijn wederhelf genomen en naar Sint-Baafs gesneld
Na de nodige symetrische aanpassingen door klein plateautje zou het houden van evenwicht geen probleem mogen zijn.
Het was bij sommigen anders.
In de eerste km's heb ik er een aantal meer snelheid zijn maken op hun gat dan op de velo.
Voor de rest genoten
Een goede organisatie, zalige singeltracks, af en toe een korte knik, een rustig tempo op de weg
stevig ploeteren in het veld ...
Ne toffe tocht dus.
Op de apres toch nog een poging gedaan om langs de grond te gaan
een hotdog en 2 bruintjes later voldaan naar huis vertrokken.
Mijn wagen had niet veel goesting om de koude te trotseren, ik des te meer
In alle stilte de wagen van mijn wederhelf genomen en naar Sint-Baafs gesneld
Na de nodige symetrische aanpassingen door klein plateautje zou het houden van evenwicht geen probleem mogen zijn.
Het was bij sommigen anders.
In de eerste km's heb ik er een aantal meer snelheid zijn maken op hun gat dan op de velo.
Voor de rest genoten
Een goede organisatie, zalige singeltracks, af en toe een korte knik, een rustig tempo op de weg
Ne toffe tocht dus.
Op de apres toch nog een poging gedaan om langs de grond te gaan
een hotdog en 2 bruintjes later voldaan naar huis vertrokken.