23/11/2008 Zoersel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
KWBiker
Mountainbiker

Post by KWBiker »

De vaten zijn vandaag geleverd. Dus je moet je niet inhouden.

Ik heb hore zegge dat je er zeker 4 nodig hebt om het zuur uit de spieren te krijgen. En dan nog ene voort plezier :wink:

Alvast een dikke merci om af te komen
TITTYMAN
Mountainbiker

Post by TITTYMAN »

Voilà, het zit erop. Nice job mannen van de organisatie ; goede bepijling, eindelijk nog is een stukske fruit aan de bevoorrading, goede bewaking aan de kritieke oversteekplaatsen en mooit toerke.

Had wijselijk voor cyclo-cross bike gekozen gezien het goed hard lag en heb er volop van genoten.

Tot volgend jaar :wink:
rendier
Mountainbiker

Post by rendier »

het lag inderdaad heel goed heb er van genoten en heb de kleine toer nog bijgedaan ver wa uitefietsen prima jongens goede bepijling droog parcoer en goede bevoorading tot volgend jaar :drunk: :drunk: :drunk:
crashbikerstef
Mountainbiker

Post by crashbikerstef »

manne en vrouwkes van de organisatie.....een dikke proficiat!!!!!
was prima georganiseerd.enig minpuntje da hier toch te vermelden valt waren de afspuitstanden.gemiddelde wachttijd was 15min.daar kan aan gewerkt worden.
volgend jaar komen de crashers zeker terug!!!!!
GRTZ,
crashbikerstef
Mr_Proper
Mountainbiker

Post by Mr_Proper »

Voor de eerste tocht van de KWBers, moet ik zeggen dat ze dit goed georganseerd hebben proficiat =D> .
Het traject was goed en overal berijdbaar, de afpijling en bevoorrading waren in orde; :-)
Ook was er geen stukje BLOSO in verwerkt zoals beloofd.
De afspuitstand zou ik toch van enkele slangen meer voorzien.
Hoeveel deelnemers waren er vandaag?
Hopelijk tot de volgende rit en succes met de volgende MTB.
cheeseman
Mountainbiker

Post by cheeseman »

Manne, ne ferme proficiat voor dien toer van vandaag,

Wij hebben er echt van genoten, lekker parcourke, prachtige witgevroren taferelen, ne mens zou voor minder uit zene beddebak komen.

Er is inderdaad werk gemaakt om niet gekende plekskes uit te zoeken, en das dan ook gelukt.

Hoorde zeggen dat er een dikke 900 deelnemers zouden geweest zijn, wel da viel niet op want ik vond dat het onderweg kwa drukte meeviel

klein minpuntje was inderdaad den afspuit .

Wij WBC wijnegem komen volgend jaar zeker terug

bedankt gasten
stresskip
Mountainbiker

Post by stresskip »

ideale toer in wintertoestand : goed berijdbaar,geen zwaar geploeter.
Vele helpers gezien . Club draait goed denk ik.Petje af (of helmke af) voor de Lu en al zijn fietscollega's.
KWBiker
Mountainbiker

Post by KWBiker »

1000 maal dank,

In de eerste plaats voor jullie, bikers, dat jullie met ongeveer 980 deelnemers deze nieuwe tocht hebben willen uitproberen.

Ook 1000 maal dank aan de vrijwilligers en sponsors, waardoor deze tocht mogelijk werd.

Nog eens 1000 maal dank aan de natuurmensen, boswachters en medewerkers van overheidsdiensten die de mogelijkheid bieden om dergelijke tochten toch nog te kunnen organiseren.

En een laatste maal 1000 maal dank aan de privé-eigenaars en landbouwers die hun terrein ter beschikking stellen.

Ik denk dat ik nu bijna iedereen gehad heb =D>

PS : verschillende lansen en darmen van de hogedrukreinigers waren dichtgevroren. Hoewel we er twee in reserve hadden, bleek dit niet voldoende.
kletskop
Mountainbiker

Post by kletskop »

proficiat met de 1e toertocht !
het was een juweeltje qua toer , organisatie en bevoorading!
zo zouden ze allemaal moeten zijn =D>
de ware
Mountainbiker

Post by de ware »

komende vanuit Humbeek (60 km) wareb wij, sasbikers echt verrast...
Na enkele weken ploeteren in de moos, nog eens een goed berijdbaar, afwisselend parkoer =D> =D> . Ik ken de streek ni, maar zij hebben er het beste uitgehaald. :P

Zoals reeds gezegd dus alles dik ok en dit voor de eerste keer =D> =D>

misschien nog even wat possitieve kritiek:
zet na de splitsingen nog een bevestegingsbord en aan de douches moet je ook iets doen......om 10u45 was 't water erg ijzig (om in de sfeer te blijven)

E n zet bij de inschrijving wat meer info qua parcour...... kinderen op parcours van de 35 en 45 km gezien(met ouder),aan bevoorrading...
Zij wisten niet dat er voor de kids-tour blauwe pijlen voorzien zijn

maar voor de rest =D> =D> =D> =D> =D> =D>

Deze lange verplaatsing zeker niet beklaagt :lol:
Post Reply