Voilà, het zit erop. Nice job mannen van de organisatie ; goede bepijling, eindelijk nog is een stukske fruit aan de bevoorrading, goede bewaking aan de kritieke oversteekplaatsen en mooit toerke.
Had wijselijk voor cyclo-cross bike gekozen gezien het goed hard lag en heb er volop van genoten.
het lag inderdaad heel goed heb er van genoten en heb de kleine toer nog bijgedaan ver wa uitefietsen prima jongens goede bepijling droog parcoer en goede bevoorading tot volgend jaar
manne en vrouwkes van de organisatie.....een dikke proficiat!!!!!
was prima georganiseerd.enig minpuntje da hier toch te vermelden valt waren de afspuitstanden.gemiddelde wachttijd was 15min.daar kan aan gewerkt worden.
volgend jaar komen de crashers zeker terug!!!!!
GRTZ,
crashbikerstef
Voor de eerste tocht van de KWBers, moet ik zeggen dat ze dit goed georganseerd hebben proficiat .
Het traject was goed en overal berijdbaar, de afpijling en bevoorrading waren in orde;
Ook was er geen stukje BLOSO in verwerkt zoals beloofd.
De afspuitstand zou ik toch van enkele slangen meer voorzien.
Hoeveel deelnemers waren er vandaag?
Hopelijk tot de volgende rit en succes met de volgende MTB.
ideale toer in wintertoestand : goed berijdbaar,geen zwaar geploeter.
Vele helpers gezien . Club draait goed denk ik.Petje af (of helmke af) voor de Lu en al zijn fietscollega's.
In de eerste plaats voor jullie, bikers, dat jullie met ongeveer 980 deelnemers deze nieuwe tocht hebben willen uitproberen.
Ook 1000 maal dank aan de vrijwilligers en sponsors, waardoor deze tocht mogelijk werd.
Nog eens 1000 maal dank aan de natuurmensen, boswachters en medewerkers van overheidsdiensten die de mogelijkheid bieden om dergelijke tochten toch nog te kunnen organiseren.
En een laatste maal 1000 maal dank aan de privé-eigenaars en landbouwers die hun terrein ter beschikking stellen.
Ik denk dat ik nu bijna iedereen gehad heb
PS : verschillende lansen en darmen van de hogedrukreinigers waren dichtgevroren. Hoewel we er twee in reserve hadden, bleek dit niet voldoende.
komende vanuit Humbeek (60 km) wareb wij, sasbikers echt verrast...
Na enkele weken ploeteren in de moos, nog eens een goed berijdbaar, afwisselend parkoer . Ik ken de streek ni, maar zij hebben er het beste uitgehaald.
Zoals reeds gezegd dus alles dik ok en dit voor de eerste keer
misschien nog even wat possitieve kritiek:
zet na de splitsingen nog een bevestegingsbord en aan de douches moet je ook iets doen......om 10u45 was 't water erg ijzig (om in de sfeer te blijven)
E n zet bij de inschrijving wat meer info qua parcour...... kinderen op parcours van de 35 en 45 km gezien(met ouder),aan bevoorrading...
Zij wisten niet dat er voor de kids-tour blauwe pijlen voorzien zijn