29/11/2008 Torhout

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Zotte muis
Mountainbiker

29/11/2008 Torhout

Post by Zotte muis »

Klopt de kalender van deze tocht? Want wij dachten dat deze zowel op zaterdag als zondag kon gereden worden.

Weet iemand iets meer over deze tocht? Welke kant gaat hij uit? Wat zijn de leuke plekjes? ...

Bedankt!
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

volgens de website www.gac-avontuur.be is het zowel zaterdag als zondag.

Als lid van een inrichtende organisatie in Torhout laat ik me niet in met de organisaties van de onze collega-organisatoren die vaak héél goed zijn. Ik kan wel verduidelijken dat deze vorig jaar voor het eerst uitging en qua opkomst een flop was (zeker geen 100 man) en er organisatorisch nogal wat over te vertellen viel. Iedereen verdient uiteraard een tweede kans en uit fouten leert men.

Overigens redelijk stil qua publiciteit mbt deze tocht. Mocht het Torhoutse mtb-criterium niet bestaan hebben, ik had er nog niets van gehoord.
marge
Mountainbiker

Post by marge »

Ik heb maandag info gevraagd over het parcours (via mail) aan een van de bestuursleden. Nog steeds geen antwoord....
Er zijn drie afstanden 30, 50 en 80.
De startplaats is in het KTA in de Rijselstraat
Dit jaar zien ze me alleszins niet.
Vorig jaar was ik van plan om te starten voor de kleine tocht samen met mijn zoon van 9 jaar. De inschrijving vond buiten plaats aan een klein tafeltje. De inschrijvingsprijs: 8 of 10 euro voor ons beiden. Ik heb wijselijk bedankt en dan maar de blosoroute gereden die in feite de basis was voor hun TT.
Ik vermoed dat ze +/- 65 man hadden.
Later heb ik een bestuurslid gevraagd waarom hij niet meer reclame had gemaakt, behalve enkele affiches in de plaatselijke winkels vb via deze site.
Zijn antwoord: "op mountainbike.be wilden ze geen topic openen over de TT"
#-o
Iedereen verdient inderdaad een tweede kans, maar ik vrees ervoor. Bijna niemand van die organisatoren heeft al een mountainbike van dichtbij gezien, laat staan er mee gereden.
Wedden dat de tocht van 80 km op het laatst zal geannuleerd worden ?
Forever
Mountainbiker

Post by Forever »

Deze rit staat op de kalender van de VWB, is zelfs al terug te vinden op de kalender van 2009 !
Dus de inrichters zien het zitten.
nini
Mountainbiker

Post by nini »

allé, jullie maken me nieuwsgierig. ik ga de uitdaging aan !
en wordt het niks, dan rij ik naar huis, want 't is nie verre of drink ik er twee ipv ééntje :oops:
Smoldros
Mountainbiker

Post by Smoldros »

Ik zou hem eventueel ook rijden, maar zou ook graag wat meer info hebben. Ik heb verleden jaar ook een tocht gereden die startte ik het kta, maar dat was mijns inziens nog een leuke, ik meen het jaar daarvoor ook. Was dit een andere organisatie (de inschrijvingen waren zeker binnen en goed verzorgd, je kon ook geen 80km rijden). Zou hem proberen als er zeker 80 gereden wordt, en als ik wat maar info krijg. Anders wordt het St Joris
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

Smoldros wrote: Ik heb verleden jaar ook een tocht gereden die startte ik het kta, maar dat was mijns inziens nog een leuke, ik meen het jaar daarvoor ook. Was dit een andere organisatie (de inschrijvingen waren zeker binnen en goed verzorgd, je kon ook geen 80km rijden).
Ik denk dat je de TT van de TET (Toeristen Eendracht Torhout) ergens midden februari bedoelt. Die starten ook in het KTA en bestaat iets langer en is zeker een leuke tocht in het Torhoutse!
Tetter
Mountainbiker

Post by Tetter »

Inderdaad, de rit die start in het KTA is van de TET. Vorig jaar zijn er enkele van onze leden naar deze nieuwe rit geweest en die zijn er niet over te spreken. De prijs was schandalig hoog en de organisatie beneden alle peil. Als je iets in elkaar steekt moet je kennis hebben en daarmee bedoel ik dat je eerst met een fiets moet kunnen rijden voodat je een rit organiseerd. We zullen het wel horen als het deze keer beter was, mij zien ze niet. De tetters gaan naar St.Joris.
Pompierke
Kerstman

Post by Pompierke »

Hoi,

Vandaag in het HLN artikel zien staan over deze tocht. Zaterdag 10/30/50 en 80 km en starten van 8u tot 14u. Zondag 10 en 30 km en starten van 8u tot 12u.
Organisatie samen met VWB.
Inlichtingen 0486/86.87.25.

Grtzz

Pompierke
TARGET
Mountainbiker

Post by TARGET »

Denk voor deze te passen als ik hier alles lees.... :-? :-?
Post Reply