06/12/2008 Hertsberge

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
KUBA
Mountainbiker
Location: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL

Post by KUBA »

T'ja , als ik da hier allemaal lees zal ik hier ook eens "t'zwijn in de bieten jagen" :drunk: , vorig jaar had ik hem graag voor de 1e maal gereden maar iets tussengekomen.
Maak mij wel zorgen als ik 2600 deelnemers zie staan op een max. afstand van 45 Km , is het dan niet in kolonne rijden :roll: want daar benne kik niet echt een voorstander van , of valt dit albijal mee?

Als ik de hoeveelheid onverhard zie en de beschrijving van parcours =P~ =P~ echt mijn ding , maar ge moet toch wat op eigen tempo kunnen rijden om ten volle te genieten. Iemand raad over startuur?
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

KUBA wrote: Iemand raad over startuur?
Ja.
Niet starten tussen 8 tot 10u.(Dan vertrekken de meeste)
Tussen 11u en 12 u is het kalmst.
In de namiddag is het over het algemeen minder druk dan in de voormiddag.

Vorig jaar gestart iets over de middag met de 26 km.Ik was rond 14u terug en heb toen nog onmiddelijk daarna de 45 erbij gedaan.
Ik kan u zeggen : geen enkele keer opgehouden,overal kunnen doorrijden of passeren.
Dus ge zult echt geen last hebben van die 2600 mtb-ers......
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

danke Veeteeteetje =D> =D> =D>
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

Ik ben nog niet 100% zeker van mijn deelname, sorry spuerfan.
Het is normaal verhuisweekend, en kmoe een paar goede punten scoren.
Maar als ik de kans heb een toerke te doen ben ik er zeker bij, zoals beloofd.
Bij deelname zal mijn startschot rond 8u liggen;
KUBA
Mountainbiker
Location: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL

Post by KUBA »

veeteeteetje wrote:
KUBA wrote: Iemand raad over startuur?
Ja.
Niet starten tussen 8 tot 10u.(Dan vertrekken de meeste)
Tussen 11u en 12 u is het kalmst.
In de namiddag is het over het algemeen minder druk dan in de voormiddag.

Vorig jaar gestart iets over de middag met de 26 km.Ik was rond 14u terug en heb toen nog onmiddelijk daarna de 45 erbij gedaan.
Ik kan u zeggen : geen enkele keer opgehouden,overal kunnen doorrijden of passeren.
Dus ge zult echt geen last hebben van die 2600 mtb-ers......
Merci veeteeteetje ge hebt mij overtuigd, k'zal uw raad opvolgen t'zal beter zijn dan mijn eerste ingeving (om 08.00H starten in omgekeerde richting :^o :^o ).
Afhankelijk van de tijd zou het wel kunnen dat ik ook voor dubbele toer ga 8)

Zitten er stukken in waar er enige stuurvaardigheid aan te pas komt , dan voel ik mij pas echt in m'n sas. (oostr. crossp. 4x , matras 3x (o) )
T'is maar dat ik de kunst van over m'n stuur gaan verder wil verfijnen #-o #-o #-o
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Kuba,

Over het parcours en de technische hebbedingetjes ga ik me dan weer niet uitwijden.Dat is voor iemand van de organisatie (parcourbouwer)

Wat ik wel ne keer wil weten is of er nieuwe (privé)stukjes inzitten???
Nog meer off-road??
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

veeteeteetje wrote:Kuba,

Over het parcours en de technische hebbedingetjes ga ik me dan weer niet uitwijden.Dat is voor iemand van de organisatie (parcourbouwer)

Wat ik wel ne keer wil weten is of er nieuwe (privé)stukjes inzitten???
Nog meer off-road??
Wa moet ik vertellen, 't zal ongeveer hetzelfde zijn als vorig jaar, hier en daar een strookske dat ietskes anders zal aangesneden worden.

Hopelijk valt er niet te veel regen meer, dan kunnen we ook een stukje er terug insteken wat vorig jaar echt niet te doen was.
Een hèèl mooi single-trackske in een boske =D> =D> aan "'t gestichte" in Beernem.

Misschien dat we het laatste stukje iets gaan veranderen, neenee, we gaan het er niet uitlaten hoor. :wink:

Van zodra ik iets meer weet van de parkoermeester dan hou ik jullie daar zeker van op de hoogte.

Of dat er meer off-road zal zijn dat weet ik niet, geef toe 't is ter al vele hè. =P~ =P~
Rhumboy
Mountainbiker

Post by Rhumboy »

Ik ga niet naar deze tocht. Veel te veel rechte dreven. Mij daar vorig jaar de ganse tocht aan geërgerd. Geef mij maar draaien en keren. Ga naar Avelgem gaan.
stoempe
Mountainbiker

vtt -hertsberge

Post by stoempe »

Rhumbol, ik denk dat je ene van de weinige zult zijn die daar zo over denkt.Persoonlijk vind ik deze rit heel goed, en rijd ik deze opnieuw maar dan wel in de kortere versie, na 5 nachten gewerkt te hebben.Vorig jaar avelgem gereden in zeer slechte omstandigheden , en heb daar nu geen zin in, vooral niet nu alles dat maar kon vervangen worden aan mijn mountainbike is vervangen door slijtage (en dit door veelal in de modder en door waterplassen te rijden). Sommigen rijden heel graag door de modder , chapeau voor die mannen en vrouwen maar het is toch niet echt mijn ding.In ieder geval , veel plezier in avelgem
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Rhumboy wrote:Ik ga niet naar deze tocht. Veel te veel rechte dreven. Mij daar vorig jaar de ganse tocht aan geërgerd. Geef mij maar draaien en keren. Ga naar Avelgem gaan.
Rhumboy,met alle respect maar denk je nu niet meer aan de zomertocht van Hertsberge???
Ik vind dat er best wat draaien en keren inzit.Tuurlijk zitten er ook wat rechte "dreven" in.
Maar zomer-tt en winter-tt zijn totaal niet met elkaar te vergelijken wat Hertsberge betreft.Waarom ga ik dan weer niet uitleggen.
Trouwens deze tt heeft bijna dubbel zoveel off-road als degene die jij aanhaalt.....dus daarvoor alleen al kies ik deze.
Post Reply