23/11/2008 Sint-BaafsVijve (Wielsbeke)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Motorbiker
Mountainbiker

Post by Motorbiker »

Juist thuis van een Armeens huwelijksfeest, en de vrouw is haar nieuw electrisch sarzeke in gang aan't steken.
Morgen opnieuw plooier van dienst, echter volledig tengevolge een verrassingsfeest van mijn schoonpa.
Te beginnen met een ontbijt om 9u in Gent. In de Weba.
Vlgnde week 100% Pittem.
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

Voor èèn keer ook forfait gegeven, sorry Levengenieter en Co, maar om tot daar te geraken lagen de wegen toch ietskes te glad.

'k ben thuis vertrokken hoor, maar 't was toch ietskes too risky, een auto zien glijden, dan maar mijn karreke gekeerd en terug naar huis. :cry:

Wel met pijn in het hart moet ik zeggen :cry: :cry: ,want 'k weet dat jullie een machtig parkoer en prachtige organisatie hebben, maar ja....

Hopelijk voor jullie toch een talrijke opkomst en tot een dezer ergens te velde :wink:
stafke
Mountainbiker

Post by stafke »

:cry: :cry:
ook spekglad hier op onze wijk en maar besloten om thuis te blijven.
Loop al gans de voormiddag rond als een kip zonder kop :evil: :evil:
Zal maar een "toerke "doen op mijn rollen.
Sorry gasten
PILE!
Mountainbiker

Post by PILE! »

Hier vantzelfde. Kging vanuit rumbeke vertrekken om daar 30 of 40 km te rijden maar ik lag na de 2de bocht al tegen het dek (wegens ijsvorming). Derailleur wat ontregeld en goesting weg. Dan maar terug naar huis, tging toch heel koud geweest zijn. Chapeau voor de ijsberen.
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Ik heb vandaag wel de grote prijs "Filiberke" :-D gereden en het is en blijft een wondermooi parcours (beste uit de streek) met prachtpassages door bos(jes),éénmalige doorgangen en privéstukken.Vooral na de brug (op het laatste) enkele mooie korte maar nieuwe singletrackskes. =D> =D>

Er was vandaag maar 1 spelbreker spijtig genoeg en dat was de gladheid op de weg.Het was opletten geblazen en nooit zo voorzichtig en met het voetje uit de pedaal de bochten aangesneden."Maar" de 40 gedaan aan een abdominabel avg. #-o #-o .Nu deelnemen was vandaag belangrijker dan omme te rollen en daar ben ik dan wel in geslaagd.

Der valt de organisatie niks maar dan ook niks te verwijten.
Hopelijk volgend jaar meer geluk!!!
Ik denk dat iedere biker die vandaag deelgenomen heeft zich dan ook geen moment verveeld heeft.

Dus zeker tot volgend jaar!!!!
Mega Mingie
Mountainbiker

Post by Mega Mingie »

Met drie Fortismannen ondanks waarschuwingen van 't vrouwvolk thuis
toch aangezet. Toch vier maal het gelijkvloers leren kennen.
We waren dan ook vroeg op de baan: asfalt lag er nog
spiegelglad bij.
Zoal vtt 't net zei: we zijn toch in beeld geweest. 't Gemiddelde
was om niet over naar huis te schrijven. We reden sneller offroad
dan op road. Dat zegt genoeg.

Tillo: hou je klaar. Mijn bike is weer aan groot onderhoud toe.

Jammer voor de organisatie. In normale omstandigheden is dat een
toptoer! Je ziet dat er verdomd veel werk in zit. Goed uitgepijld, goede
bikewash, goed georganiseerde après, vlot inschrijven,...
Toch proficiat.
jodelaietie
Mountainbiker
Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Post by jodelaietie »

Nog vlug ne keer uit mijne zetel gesprongen vooraleer naar de veldrijderkes te kijken om een postje te doen. Proficiat aan de organisatie alvast voor deze vlekkeloze editie. Toen ik vanmorgen al glijdend van de Kluis richting Waregem kwam afgezakt al enkele mannen tegengekomen met zijn 4 denk ik in fluo en met verlichting aan het begin van de superlange privébosstrook. =D> =D> . Vorig jaar heb ik op deze toer mijn benen verloren , vandaag nog erger , 'k had ze gewoonweg niet mee. Nog niet veel meegemaakt , precies of ik reed met de remmen dicht en een lusteloos gevoel. 't Zal den tijd van het jaar zijn., hopelijk worden we niet ziek [-o< . Afgedraaid aan de 40. We blijven terugkomen tot we eens goede benen hebben . :bounce:
Volgend jaar beter weer [-o< , want dit verdient deze organisatie met al de moeite die ze doen toch wel.

P.S. Not too FAST !! =D> =D> =D> :lol: :lol: :lol:
Falco Peregrinus
Mountainbiker

Post by Falco Peregrinus »

Vandaag stond het schilderen van de babykamer op het programma maar eens wakker geworden en de rolluik opgetrokken: SNEEUW!!! (o) (o) (o) Met het vrouwke overeengekomen en holderdebolder vertrokken naar Sint-Baafs-Vijve.

Wat een prachtige tocht. Wel nogal zwaar en lekker glibberig! Voor de organisatie niets dan lof: mooi traject, goede bepijling en vooral WARME DOUCHES =D> =D> =D>. Man dat deed deugd. Het was namelijk bere koud vandaag.

En dan nu de babykamer verder schilderen...
Mister T.
Mountainbiker

Post by Mister T. »

ik heb tijdens de verplaatsing naar SBV per fiets eens goed de macadam geknuffeld. Op een recht stuk, aan 16 of zo, en voor ik het wist lag mijn achterwiel vóór mijn voorwiel. Die :evil: ijs op de weg.

Parcours was wat we er van verwacht hadden: veel offroad en prachtige bospassages. Die doorgang door de Spitaalbossen blijft =D> =D> =D> ! Lag wel wat te vettig voor deze zomerjanet... :wink: Maar ach, ge kunt het niet al hebben hé! Volgende jaar zeker weer!
En oh ja, die Meli-koekjes aan de bevoorrading waren zooo nostalgisch en zooo lekker :P :lol:
Last edited by Mister T. on Sun 23 Nov 2008 15:56, edited 1 time in total.
Falco Peregrinus
Mountainbiker

Post by Falco Peregrinus »

HANDSCHOENEN GEVONDEN

De persoon die na deze VTT zijn bike-handschoenen niet meer terugvindt: stuur gerust en PB met merk en mogelijke plaats van verdwijning...
Post Reply