Zo een Japanse, die piept anders wel lekker hoor als ze met Vlaamsche boerenworst gevuld wordt!!!morriske wrote:ik hoop het ook, dat ge een beetje homo bent oke, maar in ne jap, dat zijn wel van die klein mannekes he, ni OK
Taxi back home pleaz
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Ondanks dat ik ook zo'n Seven gehad heb (Sierra blok en boite), euh....neen.....
Het exemplaar van het filmpke heeft echter wel remmen op alle wielen apart om die capriolen uit te halen, maar of het dan eenvoudiger is????
Persoonlijk vond ik de Seven op de limiet erg moeilijk te rijden ivg met een Elise die veel beter in balans is.
Echte carfreaks gaan me neerbliksemen, maar ik prefereer voorwielaandrijving op circuit......
Het exemplaar van het filmpke heeft echter wel remmen op alle wielen apart om die capriolen uit te halen, maar of het dan eenvoudiger is????
Persoonlijk vond ik de Seven op de limiet erg moeilijk te rijden ivg met een Elise die veel beter in balans is.
Echte carfreaks gaan me neerbliksemen, maar ik prefereer voorwielaandrijving op circuit......
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
't Ja, ik weet het, maar het is niet iedereen gegeven om met ne RWD goed te rijden, FWD is gewoon makkelijker vind ik......loe wrote:El Perro Diablo wrote:Echte carfreaks gaan me neerbliksemen, maar ik prefereer voorwielaandrijving op circuit......
omg...
da's hetzelfde als zeggen dat canyon kaders kwalitatief beter zijn dan Se7ens ...
-
FilipF
- Mountainbiker
- Location: Trek 8000 (2009) / Specialized Stumpjumper Expert ( 2009)
oh oh ring liefhebbers op mountainbike.be
de ring is mijn lievenlingscircuit!
ik heb er zelf ook al wat toerkes op gereden met mijn vorige wagen ( Golfke met 220pk en 4WD)
maar ze vinden me daar ook regelmatig om foto's te maken van de mensen die over de ring rijden.... ik wil zeker eens werk maken van de mountainbike route rond de ring
mss eens een uitstapke doen met wat gelijkgezinden auto's/MTB
de ring is mijn lievenlingscircuit!
ik heb er zelf ook al wat toerkes op gereden met mijn vorige wagen ( Golfke met 220pk en 4WD)
mss eens een uitstapke doen met wat gelijkgezinden auto's/MTB
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Jaaah, en als er sneeuw ligt ga'k met mijne Def onder de 20 minuten duiken denk!!!