Banden: herstellen Tubeless
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
- Cannonneke
- Mountainbiker
Post by Cannonneke »
Ben gisteren na ettelijke duizenden kms lek gereden met mijn tubelessbanden, nl. in een spijker van een prikkeldraad. Aangezien de band zelf nog te goed is om weg te gooien (en ook te duurA d r i wrote:Als het om een klein gat gaat, kun je aan de binnenkant van de band een speciale plakker eropzetten, ofwel een kit voor moto banden gebruiken. Bij je fietsenhandelaar kan je die kits wel vinden. Zaak is het gat te vinden..
Het gaatje is piepklein, maar uit Adri's post begrijp ik dat je dat met gewone "rustinnekes" niet kan/mag herstellen.
Riskeert dat trouwens niet los te komen na verloop van tijd ?
- Black Phantom
- Mountainbiker
Post by Black Phantom »
Een bewijs dat de zoekfunctie gebruikt werd, en niet nodeloos een nieuw topic werd gestart.A d r i wrote:Waaaaaaaaauw, d'er zijn er hier een paar die posten met datum 25 maart en JFK verteld dat hij na Beaumont (dat op 21 maart verreden wordt!) 2 doornen in zijn band heeft.. een teletijdmachine mannen??![]()
Voor zover ik weet zijn we vandaag nog steeds 18 maart
OOPS, van jaar vergist![]()
Sorry mannen
Proficiat aan Cannonneke daarvoor
- InSaNe_ClowN
- Mountainbiker
Post by InSaNe_ClowN »
maar wat zijn nu eigenlijk zoon UST banden
??
welk verschil is er inplaats van de "gewone systemen" ?
welk verschil is er inplaats van de "gewone systemen" ?