Maak mij wel zorgen als ik 2600 deelnemers zie staan op een max. afstand van 45 Km , is het dan niet in kolonne rijden
Als ik de hoeveelheid onverhard zie en de beschrijving van parcours
Post by veeteeteetje »
Ja.KUBA wrote: Iemand raad over startuur?
Merci veeteeteetje ge hebt mij overtuigd, k'zal uw raad opvolgen t'zal beter zijn dan mijn eerste ingeving (om 08.00H starten in omgekeerde richtingveeteeteetje wrote:Ja.KUBA wrote: Iemand raad over startuur?
Niet starten tussen 8 tot 10u.(Dan vertrekken de meeste)
Tussen 11u en 12 u is het kalmst.
In de namiddag is het over het algemeen minder druk dan in de voormiddag.
Vorig jaar gestart iets over de middag met de 26 km.Ik was rond 14u terug en heb toen nog onmiddelijk daarna de 45 erbij gedaan.
Ik kan u zeggen : geen enkele keer opgehouden,overal kunnen doorrijden of passeren.
Dus ge zult echt geen last hebben van die 2600 mtb-ers......
Post by veeteeteetje »
Wa moet ik vertellen, 't zal ongeveer hetzelfde zijn als vorig jaar, hier en daar een strookske dat ietskes anders zal aangesneden worden.veeteeteetje wrote:Kuba,
Over het parcours en de technische hebbedingetjes ga ik me dan weer niet uitwijden.Dat is voor iemand van de organisatie (parcourbouwer)
Wat ik wel ne keer wil weten is of er nieuwe (privé)stukjes inzitten???
Nog meer off-road??
Post by veeteeteetje »
Rhumboy,met alle respect maar denk je nu niet meer aan de zomertocht van Hertsberge???Rhumboy wrote:Ik ga niet naar deze tocht. Veel te veel rechte dreven. Mij daar vorig jaar de ganse tocht aan geërgerd. Geef mij maar draaien en keren. Ga naar Avelgem gaan.