Vandaag de twisters gemongteerd. Ik moet wel zeggen dat ik verwacht had dat het lichter zou schakelen. Je moet toch nog wel enige kracht zetten bij het draaien en het zijn harde klikken qua geluid. Valt dus enigzins 'tegen'.
Voorderr. met 9 standen is wel ideaal. Looks zijn oke.
Zondag maar eens in de praktijk testen.
Sram twisters xo
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
-
SpecializedStumpjumper
- Mountainbiker
- G-m@n.
- Mountainbiker
mijn draaien heel soepel, best u gainen eens nakijken en zijn ze niet te lang?SpecializedStumpjumper wrote:Vandaag de twisters gemongteerd. Ik moet wel zeggen dat ik verwacht had dat het lichter zou schakelen. Je moet toch nog wel enige kracht zetten bij het draaien en het zijn harde klikken qua geluid. Valt dus enigzins 'tegen'.
- Ruben S.
- Mountainbiker
Ik denk dat als ze lichter zouden klikken, je vaak ernaast zou schakelen.SpecializedStumpjumper wrote:Vandaag de twisters gemongteerd. Ik moet wel zeggen dat ik verwacht had dat het lichter zou schakelen. Je moet toch nog wel enige kracht zetten bij het draaien en het zijn harde klikken qua geluid. Valt dus enigzins 'tegen'.
Ik vind het trouwens leuk dat ze lekker knapperig zijn.
-
SpecializedStumpjumper
- Mountainbiker
Post by SpecializedStumpjumper »
Kabels zijn nieuw en schoon.
Vond dat het al 'zwaar' ging toen alleen de twister op het stuur zat zonder dat de kabel gemonteerd was.
Had heel licht soepel schakelen met 2 vingers verwacht, maar moet de grip goed vast pakken met de hele hand.
Gaat het soepeler na enig gebruik?
Vond dat het al 'zwaar' ging toen alleen de twister op het stuur zat zonder dat de kabel gemonteerd was.
Had heel licht soepel schakelen met 2 vingers verwacht, maar moet de grip goed vast pakken met de hele hand.
- G-m@n.
- Mountainbiker
raar, mijn draaien op alle 3 de fietsen lijk niks, zeker zonder kabel eraanSpecializedStumpjumper wrote:Kabels zijn nieuw en schoon.