23/11/2008 Zoersel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Frange
Mountainbiker

Post by Frange »

Gelijk den deze zot #-o
crashbikerstef
Mountainbiker

Post by crashbikerstef »

he frange,van a wist ik al da gij ni ging mankeren!missch ist de zondag ideaal veu de rocket ron stijl is uit te testen!!! :lol:
leftybiker
Mountainbiker

Post by leftybiker »

[quote="tarheel"]mercie, zal zaterdag nog eens op komen piepen op 't forum[/quote]

ik heb donderdag de rit nog verkent en het valt heel goed mee als we het hebben over de stukken slijk die erin komen :-D
dus het is geen baggertoerke
veel plezier voor zondag :-)
crasher boas
Mountainbiker

Post by crasher boas »

WHIIIHAAA zal mijn sneeuwbotten al maar aandoen. 8)
ik zal normaal gezien ook van de partij zijn want den TOPcrasher mag niet ontbreken hé
crashbikerstef
Mountainbiker

Post by crashbikerstef »

hahaha....wij rekenen op jou crasher boas!!!!! :wink:
En als je toch TOPCRASHER wil zijn zullen wij wel voor 4 kilo druk in je banden zorgen!!! :lol:
KWBiker
Mountainbiker

Post by KWBiker »

Speciaal bericht voor de kids :

Het parcours ligt er goed berijdbaar uit. Hier en daar een plas, maar bijna overal kan je er rond rijden. Voor de mama's en papa's, met een hybride fiets lukt het bijna overal.

Een update voor de grote kids volgt later.
Steenrijen
Mountainbiker

Post by Steenrijen »

is er voldoende douche mogelijkheid??? Voor zulke een grote bende op te vangen na het biken. Want met zulk weer ...
:-)
tot morgen

Stanton
KWBiker
Mountainbiker

Post by KWBiker »

Yep,

Op de flyer staat het logo van de judoclub, dus je kan al raden waar de douches zijn ! De vuile schoenen mogen op de rekjes in de inkomhal geplaatst worden ter bescherming van de tatami
KWBiker
Mountainbiker

Post by KWBiker »

Stand van zaken : parcours 30 en 45 km

Onze afpijlers zijn net binnen. Het parcours is goed berijdbaar. Soms zal je op het kantje moeten rijden. 2 baggerstukken zijn er tussenuit gehaald en 1 stuk werd overbrugd met palletten. Door de vochtigheid is het zwaarder dan anders. Op het einde zal je je trappist (of iets anders) echt wel verdiend hebben.

De weerberichten zijn gunstig. Er zal niet meer veel bijvallen. Voor de late beslissers en de koulijders : je kan starten tot 10.30 u.

Stand van zaken bevoorrading

Er zijn twee soorten sportdrank, water (gekoeld) en warme soep. Voor de rest zijn suikerwafels, granny's, bananen (150 kg) en mandarijnen (met dank aan de sponsors !)
crashbikerstef
Mountainbiker

Post by crashbikerstef »

hehe kw biker.....de crashers kome zeker af en ik zal wel weer een trappistje of 5 nodig hebben eer ik terug op mijn positieven ga geraken!!!! :drunk:
tot morgen.
de crashbikers
Post Reply