SRAM kondigt XX-serie aan
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Als ge 3x10 wilt rijden ist nu ook nie moeilijk eh, steek gewoon een koerscassette.
- Guy S.
- Mountainbiker
Shimano heeft 10 speed shifters voor een recht stuur (fitnessbike), you foolMister T. wrote:alleen beetje ambetant schakelen op nen mtb dan...El Perro Diablo wrote:Als ge 3x10 wilt rijden ist nu ook nie moeilijk eh, steek gewoon een koerscassette.
die koersremhendels met vitessen horizontaal monteren op een mtb stuur is nu, geef toe, ook geen zicht
Ik zou liever hebben dat ze hun geld steken in het ontwikkelen van een fatsoenlijk afgeschermd schakelsysteem dat onder alle omstandigheden werkt maar geen fortuin kost. Zoiets als Rollof en Hamersmid. Chainsuck sucks!
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
een 2 blad vooraan is niets nieuws bij een MTB daar zijn ze nog ooit mee bezig geweest maar toen was het ook meer bedoeld voor de wedstrijd^^^rijders , als ik het goed voor heb was het ook Cannondale die er mee op de proppen kwamen .
op een koersfiets heb je een 2 blad 53/39 of zoiets maar toen kwam er de compact 50/36 daar werd ook het nodige overgeschreven en
ik weet als je een 50/12 vlotjes rond trapt dat er niet zoveel meer volgen
wat ik bedoel is dat iedereen ZIJN versnelling kiest die hij ( zij ) fatsoenlijk kan rond trappen .
op een koersfiets heb je een 2 blad 53/39 of zoiets maar toen kwam er de compact 50/36 daar werd ook het nodige overgeschreven en
ik weet als je een 50/12 vlotjes rond trapt dat er niet zoveel meer volgen
wat ik bedoel is dat iedereen ZIJN versnelling kiest die hij ( zij ) fatsoenlijk kan rond trappen .