23/11/2008 Zoersel
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- crashbikerstef
- Mountainbiker
Post by crashbikerstef »
he frange,van a wist ik al da gij ni ging mankeren!missch ist de zondag ideaal veu de rocket ron stijl is uit te testen!!! 
-
leftybiker
- Mountainbiker
Post by leftybiker »
[quote="tarheel"]mercie, zal zaterdag nog eens op komen piepen op 't forum[/quote]
ik heb donderdag de rit nog verkent en het valt heel goed mee als we het hebben over de stukken slijk die erin komen
dus het is geen baggertoerke
veel plezier voor zondag
ik heb donderdag de rit nog verkent en het valt heel goed mee als we het hebben over de stukken slijk die erin komen
dus het is geen baggertoerke
veel plezier voor zondag
-
crasher boas
- Mountainbiker
Post by crasher boas »
WHIIIHAAA zal mijn sneeuwbotten al maar aandoen.
ik zal normaal gezien ook van de partij zijn want den TOPcrasher mag niet ontbreken hé
ik zal normaal gezien ook van de partij zijn want den TOPcrasher mag niet ontbreken hé
- crashbikerstef
- Mountainbiker
Post by crashbikerstef »
hahaha....wij rekenen op jou crasher boas!!!!!
En als je toch TOPCRASHER wil zijn zullen wij wel voor 4 kilo druk in je banden zorgen!!!
En als je toch TOPCRASHER wil zijn zullen wij wel voor 4 kilo druk in je banden zorgen!!!
- Steenrijen
- Mountainbiker
Post by Steenrijen »
is er voldoende douche mogelijkheid??? Voor zulke een grote bende op te vangen na het biken. Want met zulk weer ...
tot morgen
Stanton
tot morgen
Stanton
- KWBiker
- Mountainbiker
Stand van zaken : parcours 30 en 45 km
Onze afpijlers zijn net binnen. Het parcours is goed berijdbaar. Soms zal je op het kantje moeten rijden. 2 baggerstukken zijn er tussenuit gehaald en 1 stuk werd overbrugd met palletten. Door de vochtigheid is het zwaarder dan anders. Op het einde zal je je trappist (of iets anders) echt wel verdiend hebben.
De weerberichten zijn gunstig. Er zal niet meer veel bijvallen. Voor de late beslissers en de koulijders : je kan starten tot 10.30 u.
Stand van zaken bevoorrading
Er zijn twee soorten sportdrank, water (gekoeld) en warme soep. Voor de rest zijn suikerwafels, granny's, bananen (150 kg) en mandarijnen (met dank aan de sponsors !)
Onze afpijlers zijn net binnen. Het parcours is goed berijdbaar. Soms zal je op het kantje moeten rijden. 2 baggerstukken zijn er tussenuit gehaald en 1 stuk werd overbrugd met palletten. Door de vochtigheid is het zwaarder dan anders. Op het einde zal je je trappist (of iets anders) echt wel verdiend hebben.
De weerberichten zijn gunstig. Er zal niet meer veel bijvallen. Voor de late beslissers en de koulijders : je kan starten tot 10.30 u.
Stand van zaken bevoorrading
Er zijn twee soorten sportdrank, water (gekoeld) en warme soep. Voor de rest zijn suikerwafels, granny's, bananen (150 kg) en mandarijnen (met dank aan de sponsors !)
- crashbikerstef
- Mountainbiker
Post by crashbikerstef »
hehe kw biker.....de crashers kome zeker af en ik zal wel weer een trappistje of 5 nodig hebben eer ik terug op mijn positieven ga geraken!!!!
tot morgen.
de crashbikers
tot morgen.
de crashbikers