Traxer, 'k peinze dat van deze keer aan uwen toer is hoor.
06/12/2008 Hertsberge
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
idd, ik had ze graag alle 2 gereden, net als vorig jaar trouwens, maar kheb nu eenmaal beloofd om samen met enkele forum-wacko's tweemaal de grote toer af te haspelen in hertsbergekadeetje wrote:Ja tis zeker spijtig da deze samen valt met de onze![]()
zeker mooi tochtje , vele groetjes kadeetje en hopen ook op goed weer
![]()
. De groetjes aan mjn nichtje op de boerderie waar redbul staat(eerste bevoorading) , Tot volgend jaar misschien , de luute allen
![]()
![]()
kverlang al want vorig jaar was da echt wel vree goeie tocht + organisatie
vroeg starten is de boodschap want als die 2600 allemaal op 1 dag moeten starten, tzal wa geven
ik hoop dat er iets te bikkelen valt over de middag voor dawe de 2de missie in gang steken
-
m-biker
- Mountainbiker
- Location: Martelly met Deore LX, Magura HS33 en Mavic Crossride
je bent anders zeker welkom zunne, kadeetje
nu, zoals reeds werd vermeld : Hertsberge biedt idd vooral offroad, die dan ook nog eens berijdbaar is. Elk jaar zijn er wel nieuwe stukjes en tot op het laatst worden zonodig aanpassingen doorgevoerd om het parkoers berijdbaar te houden...
btw, als jullie de frietjes halen, roep eens hé, ik zal naar jaarlijkse gewoonte de Leffes rondzeulen (hoe meer hoe liever
)
nu, zoals reeds werd vermeld : Hertsberge biedt idd vooral offroad, die dan ook nog eens berijdbaar is. Elk jaar zijn er wel nieuwe stukjes en tot op het laatst worden zonodig aanpassingen doorgevoerd om het parkoers berijdbaar te houden...
btw, als jullie de frietjes halen, roep eens hé, ik zal naar jaarlijkse gewoonte de Leffes rondzeulen (hoe meer hoe liever