Reynolds zijn minder hoog dan de deze.Guido Beeck wrote:Herbestickerde Reynolds...
scott scale 10 2009
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- Guido Beeck
- Mountainbiker
Post by Guido Beeck »
Ja?
In ieder geval, 't lijkt me een bom om mee te racen! Ongetwijfeld tonnen plezier ermee.
In ieder geval, 't lijkt me een bom om mee te racen! Ongetwijfeld tonnen plezier ermee.
-
bikermeijel
- Mountainbiker
Post by bikermeijel »
dan zal ik die maar eens gaan spaken! je ziet nog van mescott racer wrote:met die "lompe" wielen is het precies nen tractor .
veel te druk met die hoge velg en dan die dugasten er op .
Notubes Olympic er op en nen deftige band en dan krijgt ge een 10
Re: scale
Waar ik even veel respect voor heb. Het gaat volgens mij nog altijd niet om wie de duurste fiets heeft, maar om je de zondagvoormiddag eens uit te leven in de bossen. Ik vind deze uitspraak dan ook nogal ongepast.sfekke wrote:Laat ze maar lullen over uwen bike,tis e ferm machien zonder twijfel.
Er staan hier ander prullebakke op showroom..
Nog veel plezier ermee!!!!
Neemt niet af dat ik dit een prachtige bike vind en nog altijd wacht op ondervindingen van de wielen
- scott racer
- Mountainbiker
Post by scott racer »
bikermeijel wrote:dan zal ik die maar eens gaan spaken! je ziet nog van mescott racer wrote:met die "lompe" wielen is het precies nen tractor .
veel te druk met die hoge velg en dan die dugasten er op .
Notubes Olympic er op en nen deftige band en dan krijgt ge een 10
ferme fiets buiten de wielen is mijn ongezouten mening .
Ik twijfel er niet aan dat ge er hard mee kunt rijden .
Btw ik amuzeer mij ook met mijn fietske van nog geen 1000€
Last edited by scott racer on Fri 21 Nov 2008 21:34, edited 1 time in total.