Omgeving Gent
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Gent en omgeving
Beste, We gaan zeker niet afgaan als we tonen dat er in het Gentse toch plaatsen zijn waar biken tot zijn recht kan komen. Ik weet er toch zijn. Ik kan zeker 2u toeren op zeldame wegen met 60% off road. Bij de organisatie heb ik wel enkele bikers nodig die het parcour willen begeleiden als het zover zou komen dat men kiest voor onze streek. Ik wil daar zeker een heuse familie dag van maken en heb zeker wat in petto.Veel bike genoegens. Rudy VdE.
-
farmer/cowboy
- Mountainbiker
Post by farmer/cowboy »
Met nen opgebroken Antwerpse ring is Gent wel heel ver voor de mannen van de Kempen en Limburg.... 
st amandsberg
Beste Bikers, Wie wil kan eens met mij mee biken op een route rond het Gentse 2.30u. s'Avonds op de werkdagen ben ik vrij vanaf 16.30u op Donderd, zaterd en zondag gans de dag. Bij intresse mag je steeds kontackt opnemen met mij. Rudy. VdE.
Last edited by beethoven on Sat 13 Mar 2004 02:38, edited 1 time in total.
Gent en omgeving
Beste bikers, Ik rij morgen in Gavere, heb afgesproken met mijne bike maat en iemand van Oostkamp en nog een bikegirl welke ik al van vroeger kende. 10.30u zouden we aankomen om te vertrekken in Vurste. Rudy VdE.