Mojo
bikepartners regio Opwijk
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
.bLaFF wrote:Het moet Tofke zondag blijkbaar goed bevallen zijn........
Niet enkel aan Tofke denk ik. Ik zit hier al heel de week af te tellen naar komende zondag.
Daar zal hij iets op moeten geven achterafbLaFF wrote: heb vernomen dat hij zijn roze mecano al omgeruild heeft voor een nieuwe (ja je leest het goed een nieuwe). We zijn benieuwd....
Morgen naar de Décatlon achter overtrek schoenen,
mijn Shimanokes zijn nog altijd nat van de zondag.
En een paar winterhandschoenen en een nieuw brilleke en......
- Streets
- Mountainbiker
- Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf
dubelle postingDr.Gonzo wrote:Waarom niet gewoon bij van Eyck in aalst? Beste prijs voor dit spul.Mojobiker wrote:@Harald: Kijk eens bij Loomans in Asse naar die van BBB (HeavyDuty). Ik heb die al een tijdje en 'k vind die ik weet niet hoe goed.
Mojo![]()
BBB zijn idd goede overtrekschoenen.
gewoon om te zeggen dat de solden bij van eyck beginnen op 2 januari
- Streets
- Mountainbiker
- Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf
yepDr.Gonzo wrote:Waarom niet gewoon bij van Eyck in aalst? Beste prijs voor dit spul.Mojobiker wrote:@Harald: Kijk eens bij Loomans in Asse naar die van BBB (HeavyDuty). Ik heb die al een tijdje en 'k vind die ik weet niet hoe goed.
Mojo![]()
BBB zijn idd goede overtrekschoenen.
maar ge moet de plaatselijke middenstand ook iets "jonnen"
als ge dan nog uwen naft en verslijt van uwen otto rekent?
Streets