scott scale 10 2009
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
Jaloers? Nee, maar je krijgt natuurlijk kritiek als je met zo'n poll afkomt...rollemol wrote:Ik denk dat er hier vele een beetje jaloezie laten uitstralen !
Scott is ook niet mijn ding , maar als dit geen knappe fiets is .
Wat is dan wel een knappe fiets ?
Poll is imo nergens voor nodig, daar lok je zo'n negatieve reacties mee uit.
Zelf vind ik de Scale één van de mooiste HT wedstrijdfietskes, maar deze vind ik ook maar niks.
Wielen en banden breken voor mij persoonlijk de hele fiets af, en de vork vind ik ook maar niks... Mijn mening, heeft niks met jaloezie te maken.
-
Nifty
- Mountainbiker
- Location: Canyon 29er 9.9SL | Specialized Stumpjumper FSR 120
Als wedstrijdfiets vind ik dit een ferme bike. Omdat op een wedstrijdfiets (mijns inziens) looks ondergeschikt zijn aan afmontage. En hier is de afmontage wel top.
Als gewone recreatieve bike kan deze me minder bekoren vanwege nogal druk, door die combinatie wielen/banden en framekleur. Tubes lijken me voor een recreatieve rijder ook niet aangewezen (platte band).
Als gewone recreatieve bike kan deze me minder bekoren vanwege nogal druk, door die combinatie wielen/banden en framekleur. Tubes lijken me voor een recreatieve rijder ook niet aangewezen (platte band).
Ik denk toch dat er vele blij zouden zijn dat deze fiets onder de kerstboom zou liggen , en vele het geen wat ze hebben er tegen willen wisselen !AntiFlag wrote:vette fiets, kvind die wiele en da vork wel nice enzo..
kvind het geslaagd
@rollemol: iedereen heeft zijn eigen en persoonlijke mening over mountainbikes en die van kawa heeft hij duidelijk gemaakt en dit is te mijne. Of ik jarloers ben? nee, want ik vind de mijne mooier
Superfiets!!!!
Dit zou ik graag meer zien, iemand die er wat € durft en mag tegengooien.
De negatieve reacties zijn zoiso van mensen die dit niet pikken of totaal onwetend zijn (als je de Dugasten in twijfel trekt
)
Het is gewoon een feit dat als je hier een fiets van boven de 5000€ showt krijg je veel negatieve reakties en als ik mijn strandfietsje (800€) presenteerde niets dan lof
Good work

Dit zou ik graag meer zien, iemand die er wat € durft en mag tegengooien.
De negatieve reacties zijn zoiso van mensen die dit niet pikken of totaal onwetend zijn (als je de Dugasten in twijfel trekt
Het is gewoon een feit dat als je hier een fiets van boven de 5000€ showt krijg je veel negatieve reakties en als ik mijn strandfietsje (800€) presenteerde niets dan lof
Good work
Alle man nen Ridley TigerAntiFlag wrote:vette fiets, kvind die wiele en da vork wel nice enzo..
kvind het geslaagd
@rollemol: iedereen heeft zijn eigen en persoonlijke mening over mountainbikes en die van kawa heeft hij duidelijk gemaakt en dit is te mijne. Of ik jarloers ben? nee, want ik vind de mijne mooier