awel tziet er een schoontje uit deze rit vorig jaar al eens gedaan en is zwaar maar te doen een parkoer waar is over nagedacht blijkbaar en vlak bij mijn deur dus ideaal jammer da leopard (tank) nie meegaat maar ieper is dan weer aan zijn deur dus... wanneer vertrekken we daar?Acidboy wrote:Ik zie deze rit wel zitten. Ik heb al veel lof gehoord over deze rit, en anders wordt het weer Ieper, waar ik ondertussen al de meeste stukken ken. Wat mij betreft gaan we het hier eens proberen. Wat denkt de rest van de groep hiervan ???? Goed voorstel ?
23/11/2008 Sint-BaafsVijve (Wielsbeke)
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
kwou vragen hoe de toestand van de ondergrond is.
Ondertussen eens de weerberichten bekeken en
Moest het nu nog goed zijn dan zal het tegen zondag wel een ander verhaal worden.
En ik vermoed dat het nu al ferm zwaar ligt.
Het zal inderdaad een flandrientocht worden, alle ingrediënten zijn aanwezig
Ik zal rond 7u45 aanwezig zijn.
Ondertussen eens de weerberichten bekeken en
Moest het nu nog goed zijn dan zal het tegen zondag wel een ander verhaal worden.
Het zal inderdaad een flandrientocht worden, alle ingrediënten zijn aanwezig
- fast & furious
- Kerstman
- Location: Fast : Specialized stumpjumper expert / Furious : Specialized Stumpjumper Woman 2006
Post by fast & furious »
Als ik ga,zal het héééél zekers later zijn,Slijkske,k'zeg wel ALS ik ga!slijkcrosserke wrote:kwou vragen hoe de toestand van de ondergrond is.
Ondertussen eens de weerberichten bekeken en![]()
Het zal inderdaad een flandrientocht worden, alle ingrediënten zijn aanwezig![]()
- bougie het genie
- Mountainbiker
Post by bougie het genie »
Ik zal zondag proberen aan de start te verschijnen van jullie TT. Verleden jaar heb ik er me uitstekend geamuseerd.
Moet zaterdag wel van start in de winterduatlon van Geluwe samen met 't loperke en Kuperke. Het is te zien of ik nog de moed zal hebben om 's avonds mijn machine terug in orde te zetten. We zullen zien....
Bougie
Bougie