spooky wrote:Steenpuin was er op twee stukken echt wel over.
23/11/2008 Zoersel
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- StrammerMax
- Mountainbiker
- Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514
Post by StrammerMax »
Kalm hé Tittyman
, Spooky heeft de stenen van in Westmalle op 21/09 nog niet helemaal verteerd, wat je hier kan lezen, en hij kent zijn aardrijkskunde goed en weet dat Zoersel daar niet ver vandaan ligt!
-
leftybiker
- Mountainbiker
-
leftybiker
- Mountainbiker
Post by leftybiker »
het is dus echt een bangelijk rondeke
ik heb de persoon die het toerke in elkaar stak geproken en het is echt bangelijk goe
ik heb de persoon die het toerke in elkaar stak geproken en het is echt bangelijk goe
Last edited by leftybiker on Thu 20 Nov 2008 19:44, edited 1 time in total.
- KWBiker
- Mountainbiker
Zaterdag gaan we het parcours afpijlen. Zo te zien aan het weerbericht zullen wij zelf erna er nat bijliggen
In elk geval hebben we over het ganse parcours echte zandgrond, dus dat valt even snel van je fiets dan dat het erop komt.
Zaterdagnamiddag volgt een update en zal ik de stand van zaken weergeven.
In elk geval hebben we over het ganse parcours echte zandgrond, dus dat valt even snel van je fiets dan dat het erop komt.
Zaterdagnamiddag volgt een update en zal ik de stand van zaken weergeven.
- crashbikerstef
- Mountainbiker
Post by crashbikerstef »
de crashbikers zullen er zijn zondag.ale....toch diegene da zot genoeg zijn om met deze weersvoorspellingen aan te treden!
[/b]