Slapende vingers.

Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
Sifaka
Mountainbiker

Post by Sifaka »

Ik heb ook last van slapende vingers, maar enkel op mijne Specialized #-o Ik denk dat het dan ook voor een groot stuk te wijten is aan mijn positie. Ik denk van een andere stuurpen te steken, zodat ik wa rechter zit. Het is de eerste fiets waar ik da op heb, en heb er al een kleine 20 versleten :bounce:
fiete R-vrouw2
Mountainbiker

Post by fiete R-vrouw2 »

ik heb ook altijd last van tintelende vingers maar ik denk dat het is zoals eerder vermeld het steunen op u stuur!!
soms leun je wel echt door...........misschien is het daardoor?!
ik ga ook eens mijn stuurpen wa hoger zetten maar alles wordt steeds maar hoger en hoger gezet ik groei uit mijn kader vrees ik(frame 17)
en groeien da klopt ook nie ik ben 27 ik ga de volgende keer voor een 18 denk ik!!
dus nogmaals mijn stuurpen verhogen dan is da onaangenaam gevoel misschien uit mijn vingers ,want daar ging het toch over hééé!

=P~ meirhaeghe rules =P~
The S-man
Mountainbiker

Post by The S-man »

Ik heb tijdens trainingsritten op de weg ook last van tintelende handen. Nochtans heb ik dit niet off road tijdens wedstrijden of wanneer ik veel moet schakelen enzo...

The S-man
...Jokke
Mountainbiker

Post by ...Jokke »

ne maat van mij had ook last van slapende vingers. Na meerdere consultaties was de diagnose: karpaal tunnel syndroom. Een zenuw baan die ter hoogte van de elleboog gekneld zat, was de oorzaak van zijn slapende vingers. Na een kleine ingreep was hij van het probleem verlost.
zyves
Mountainbiker

Post by zyves »

Ik heb dat na het biken als ik in de zetel zit te recupereren...
Na een half uurtje is dit over.
Maar is dat eigenlijk erg als je dat hebt?
Kan dat nadelig zijn voor het een of het ander?
belpet
Mountainbiker

Post by belpet »

Idd , meer dan waarschijnlijk het Carpal tunnel syndroom. Kan met een klein operatief ingrijpen verholpen worden of met een inspuiting.
zyves
Mountainbiker

Post by zyves »

is het schadelijk?
...Jokke
Mountainbiker

Post by ...Jokke »

op lange termijn wel. Als de symptomen erger worden. Toch maar eens langsgaan bij een geneesheer.
Post Reply