Ik doe het ook op deze manier. "Ik kom langs links" en erna een gemeende "Merci"crash biker wrote:Zoals de mannen van de ZOENK op de TT in Humbeek : 1-tje achter mij die me verwittigde aan welke kant hij voorbij zou komen !!!kristofmx wrote:
HOU HET TOF![]()
Ongehoord gedrag
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Mr. Stitchen
- Mountainbiker
Re: heb deze post toegevoegd,
Post by Mr. Stitchen »
Eens zien of mijn Cambelback geen plaats heeft voor een ijzeren staaf die ik dan in het voorwiel van eikels kan rammen en als ze daarna nog durven van hun oren te maken kan de staaf nog een 2de nut hebben ook. Het extra gewicht kan ook een goede training zijn.
Mijn respect op de baan is er zowiezo. Iedereen krijgt een goeiendag en als ik zie dat er mtb'ers voorbij moeten zal ik ze zeker niet hinderen indien mogelijk. Uiteindelijk moet het ook een ontspanning blijven na een weekje stress dus wil ik hiervoor wel vechten als enkelen dit ook proberen te verstoren.
Mijn respect op de baan is er zowiezo. Iedereen krijgt een goeiendag en als ik zie dat er mtb'ers voorbij moeten zal ik ze zeker niet hinderen indien mogelijk. Uiteindelijk moet het ook een ontspanning blijven na een weekje stress dus wil ik hiervoor wel vechten als enkelen dit ook proberen te verstoren.
- nebraz
- Mountainbiker
Ik rij al vele jaren met de mtb en veel van al die zaken heb ik nog niet meegemaakt.
Het enige dat wij sporadisch naar onze kop krijgen geslingerd als we wat tempo maken en iemand inhalen is "t'is geen koers", "ga chrono's rijden".
Sommige bikers beginnen zelfs te slalommen omdat je er niet zou over geraken en als je ze dan toch inhaalt beginnen ze te schelden.
Sorry maar dan stel ik mij vragen langs de andere kant. De frustratie van de mensen die voorbij gestoken worden is soms erger dan het inhalen zelf.
Ik weet ook wel dat er boeren rondrijden maar niet iedereen die wat sneller rijdt moet daar per definitie onder gecatalogeerd worden.
Het enige dat wij sporadisch naar onze kop krijgen geslingerd als we wat tempo maken en iemand inhalen is "t'is geen koers", "ga chrono's rijden".
Sommige bikers beginnen zelfs te slalommen omdat je er niet zou over geraken en als je ze dan toch inhaalt beginnen ze te schelden.
Sorry maar dan stel ik mij vragen langs de andere kant. De frustratie van de mensen die voorbij gestoken worden is soms erger dan het inhalen zelf.
Ik weet ook wel dat er boeren rondrijden maar niet iedereen die wat sneller rijdt moet daar per definitie onder gecatalogeerd worden.
Merk ik eigenlijk ook wel de laatste tijd. Heb al bijna schrik om intehalen.Sorry maar dan stel ik mij vragen langs de andere kant. De frustratie van de mensen die voorbij gestoken worden is soms erger dan het inhalen zelf.
jongens, jongens, lees jullie eigen antwoorden eens !!! deze topic was gestart als een oproep TEGEN de agressie en het wangedrag. maar alles wat ik lees zijn oproepen tot meer agressie. "sla op zijn gezicht", "neem een ijzeren staaf mee", "stamp z'n velg kapot". Akkoord dat schelden en iemand in de kant rijden niet kan. Maar jullie reacties maken van jullie even erge agressievelingen. Ik wou zondag mijn eerste TT gaan rijden maar door jullie reacties krijg ik schrik. Van jullie.
- J.E.
- Mountainbiker
zolang da'k nog rapper rijd dan haar is da geen probleem.MC Jo wrote:MC Jo wrote:Da's de reden waarom gij de uwe overal mee pakt of wa?J.E. wrote:thuisblijven? gij hebt zeker geen vrouw? da's pas agressie
Trouwens, waar zit ze? Al een tijdje niet meer gezien? Gij wel?![]()
we zijn voor't ogenblik vooral bezig met lsd rittekes, maar 's zondaags kan 'k het mij nie laten...