Kraksontracks dood? Poll voor nieuw initiatief.

Plaats hier je GPS gerelateerde vragen en routes .

Interesse in een nieuwe tracks site?

JA
57
81%
NEEN
13
19%

Total votes: 70

zyves
Mountainbiker

Kraksontracks dood? Poll voor nieuw initiatief.

Post by zyves »

Aangezien ik het zeer spijtig vind dat Ivo stopt met kraksontracks, wil ik dit initiatief proberen voort zetten, eventueel met de hulp van enkele andere forumleden. Is hier interesse toe?

Voor de duidelijkheid, stem op ja als je wil dat het initiatief van ivo blijft bestaan, ook nadat hij ermee gestopt is. Neen, als je vindt dat een KOT site niet nodig is.

Groetjes,

Yves
Last edited by zyves on Tue 25 Nov 2008 10:48, edited 1 time in total.
.:Roel:.
Mountainbiker
Location: CUBE LTD1; Specialized Epic 07 (Expert); Commencal VIP Nuts 5

Post by .:Roel:. »

Kvind de vraag een beetje verkeerd gesteld, want ik vond het goed zoals het was ... dus voor mij niets nieuws, gewoon mensen die het werk van Ivo willen verderzetten (of die Ivo terug kunnen motiveren...), al kan ik mij wel inbeelden dat dit enorm veel werk moet zijn ...
zyves
Mountainbiker

Post by zyves »

Dat is zeker en vast, ik zou ook liever hebben dat het initiatief van Kraksontracks verder wordt gezet. Het is gewoon zeer jammer dat Ivo ermee stopt. Anders moeten we een petitie starten met de vraag of ivo wil verder doen [-o<
Headshot
Mountainbiker
Location: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder

Post by Headshot »

Ivo doet dat zeer goed, spijtig dat er enkele idioten zijn die zitten te zagen dat ze 2 dagen op hun paswoord moeten wachten of die denken dat ze het beter kunnen op een andere manier

kan alleen maar hopen dat Ivo zijn werk verder zet
madskatingcow
Mountainbiker
Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Post by madskatingcow »

Go Ivo! 8)
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

Headshot wrote:Ivo doet dat zeer goed, spijtig dat er enkele idioten zijn die zitten te zagen dat ze 2 dagen op hun paswoord moeten wachten of die denken dat ze het beter kunnen op een andere manier

kan alleen maar hopen dat Ivo zijn werk verder zet
Sluit ik me 100% bij aan.
Heb hier trouwens nog een TTke van Turnhout liggen dat ik wil doorsturen.
Last edited by SusXT on Wed 19 Nov 2008 17:18, edited 1 time in total.
assuss
Mountainbiker

Post by assuss »

Steeds bereid te helpen en het liefst met Ivo (eventueel als coördinator) daar hij toch de bezieler is van deze prachtige site en ook vooral omdat hij een enorme kennis bezit hiervan. Ik hoop dat hij zich bedenkt en dat hij zich niet laat beïnvloeden door enkele heethoofden.
Coyote
Mountainbiker

Wat Ivo stop??? Help!!!!

Post by Coyote »

Zij die kritiek hebben op iemand die zo'n initiatief neemt, zouden ze moeten .... :evil:
Enfin. Ik heb nog niet zo lang mijne gps, en alles wat er op Kraks on track staat afgehaald 8) MAAR ook elke toerrit die ik gereden heb, heb ik gelogd en doorgestuurd naar Kraks :drunk:

Ik hoop echt dat er meer wordt geholpen met tracks door te sturen dan te zeveren over enkele dagen wachten op een paswoord!! Ik had trouwens mijn paswoord zeeeeeeer vlotjes (waarvoor dank Ivo!!!)

Als je gaat zoeken op't internet, dan zal je niet zo'n goede site als die van Kraksontrack vinden, dus Ivo: =D> en hopelijk ga je er toch mee verder!!!
zyves
Mountainbiker

Post by zyves »

assuss wrote:Steeds bereid te helpen en het liefst met Ivo (eventueel als coördinator) daar hij toch de bezieler is van deze prachtige site en ook vooral omdat hij een enorme kennis bezit hiervan. Ik hoop dat hij zich bedenkt en dat hij zich niet laat beïnvloeden door enkele heethoofden.
Hopelijk word ik niet verkeerd verstaan en hoop ik dat Ivo de draad weer oppikt. Ik ben dus ook bereid mee te helpen aan de site onder leiding van Ivo. Alles om de kracksontracks site te redden.

En nog een bemerking aan alle klagers over het wachten op een paswoord, ik heb zelf ook geen toegang tot de tracks. Heb vorige week mijn eerste track doorgestuurd en ik wacht met veel geduld af op een wachtwoord. Die paar weekjes wachten zal het nu ook niet maken he... #-o
egied
Mountainbiker

Kracks....

Post by egied »

Inderdaad slecht nieuws indien Ivo ermee stopt.

Proberen zoals hierboven reeds vermeld hem te overtuigen om toch door te gaan. [-o<
Post Reply