23/11/2008 Sint-BaafsVijve (Wielsbeke)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
moesti 3d
Mountainbiker

Post by moesti 3d »

Acidboy wrote:Ik zie deze rit wel zitten. Ik heb al veel lof gehoord over deze rit, en anders wordt het weer Ieper, waar ik ondertussen al de meeste stukken ken. Wat mij betreft gaan we het hier eens proberen. Wat denkt de rest van de groep hiervan ???? Goed voorstel ?
awel tziet er een schoontje uit deze rit vorig jaar al eens gedaan en is zwaar maar te doen een parkoer waar is over nagedacht blijkbaar en vlak bij mijn deur dus ideaal jammer da leopard (tank) nie meegaat maar ieper is dan weer aan zijn deur dus... wanneer vertrekken we daar?
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

kwou vragen hoe de toestand van de ondergrond is.
Ondertussen eens de weerberichten bekeken en #-o
Moest het nu nog goed zijn dan zal het tegen zondag wel een ander verhaal worden.
En ik vermoed dat het nu al ferm zwaar ligt.
Het zal inderdaad een flandrientocht worden, alle ingrediënten zijn aanwezig :bounce:
Ik zal rond 7u45 aanwezig zijn.
casper
Mountainbiker

Post by casper »

Dit jaar niet aanwezig :oops: , maar andere Steenbakkers zullen de 'honneurs' waarnemen op deze schitterende tocht !!!

Gr,
Casper :-D
fast & furious
Kerstman
Location: Fast : Specialized stumpjumper expert / Furious : Specialized Stumpjumper Woman 2006

Post by fast & furious »

slijkcrosserke wrote:kwou vragen hoe de toestand van de ondergrond is.
Ondertussen eens de weerberichten bekeken en #-o
Moest het nu nog goed zijn dan zal het tegen zondag wel een ander verhaal worden.
En ik vermoed dat het nu al ferm zwaar ligt.
Het zal inderdaad een flandrientocht worden, alle ingrediënten zijn aanwezig :bounce:
Ik zal rond 7u45 aanwezig zijn.
Als ik ga,zal het héééél zekers later zijn,Slijkske,k'zeg wel ALS ik ga!
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

Ik kom ook af, flandrientoestanden of niet, rond de klok van 8.00uur zal ik der wel zijn, we zien dan wel wanneer we vertrekken. :wink:

Kleine Plateau en Furious (der zal wel witte zijn hoor voor den kater :drunk: ) zullen jullie der ook zijn????? :lol:
stafke
Mountainbiker

Post by stafke »

probeer deze TT ook nog eens mee te rijden (reeds een 3tal jaar geleden,wegens voorbereidingen van onze eigen TT).
Is zeker een van de mooiere uit de streek. :-D
barty
Mountainbiker

Post by barty »

Zondag kom ik ook af naar Sente Baas.
Al of niet in het gezelschap van enkele AB (Anonieme Bikers)
maar het zou wel eens kunnen zijn dat er massaal veel forfaits gegeven worden door de weersomstandigheden. #-o
filiberke
Mountainbiker

Post by filiberke »

Biky burger wrote:Kan ik ergens in Waregem op het parcours komen in de terugweg naar Sinte-Baafs om me in te schrijven en dan weer in Waregem te eindigen?
Of lukt dat niet met die privé-stukken?
Denk dat je gaat gesnapt worden op de zwartrijderscontrole op een van de privestukken :^o :^o
marge
Mountainbiker

Post by marge »

Image

Zie hier een foto van de TT van vorig jaar. De auto hebben ze pas 5 maanden later teruggevonden :lol:
bougie het genie
Mountainbiker

Post by bougie het genie »

Ik zal zondag proberen aan de start te verschijnen van jullie TT. Verleden jaar heb ik er me uitstekend geamuseerd. :P Moet zaterdag wel van start in de winterduatlon van Geluwe samen met 't loperke en Kuperke. Het is te zien of ik nog de moed zal hebben om 's avonds mijn machine terug in orde te zetten. We zullen zien....

Bougie
Post Reply