23/11/2008 Zoersel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
flyboy
Mountainbiker

Post by flyboy »

MC Anthony wrote:moest ik nog in Zoersel wonen (ik ben afkomstig van Zoersel, maar woon nu tegen de Vlaamse Ardennen), had ik graag afgekomen om eens het platte Zoersel te vergelijken met het Pajottenland en de Vlaamse Ardennen!! Veel succes en probeer foto'kes te trekken !
In de Vlaamse Ardennen hebde hoogteverschil, in Zoersel krijgde veel bos en singletracks. Ik ken mannen die in de Vlaamse Ardennen Wonen en jaloers zijn als ze hier in de (Voor)kempen komen rijden.
Ieder zijn meug . :wink:
Sjoemmi
Mountainbiker

Post by Sjoemmi »

Geen bloso parcours is idd wel uitzonderlijk hier. Op mij mag je zeker rekenen. 100'en hoogtemeters zullen er hier wel niet zijn maar in die buurt zijn toch mooie km'kes te vinden. :-)
devil biker
Mountainbiker

Post by devil biker »

denk dat ik deze ga moeten missen :(
vrijdag zwaar feest, zaterdag vat = zondag groggi :lol:
NERMAL
Mountainbiker

Post by NERMAL »

devil biker wrote:denk dat ik deze ga moeten missen :(
vrijdag zwaar feest, zaterdag vat = zondag groggi :lol:
Das nu spijtig seg ik had verwacht dat we nog eens samen tot daar konden gaan :-? #-o
KWBiker
Mountainbiker

Post by KWBiker »

Er is niks beter dan alles eens goed uit te zweten ! En als het toch niet lukt, terug van hetzelfde erop gieten !

En trappist is 100 % natuurlijk, geen enkele E nummer op het fleske !
Bloody Savio
Mountainbiker

Post by Bloody Savio »

Het water komt in mijne mond....
Ik twijfelde tussen Scherpenheuvel, Mol (zaterdag) en Zoersel en het zal waarschijnlijk Zoersel worden.

Zet al maar nen trappist koud! :drunk:
spooky
Mountainbiker

Post by spooky »

Ik vind het wel een beetje verdacht; de boswachter wil meewerken voor de kids toer, dus niet voor de "grote" toer, en er is geen bloso in verwerkt... Wat dan wel?
bloso = mtb achtig parcours, vaak zonder de leukste stukjes die de boswachter moet toestaan...

overtuig ons meneer!
zo lang er maar geen wegen bij zijn die volgekapt zijn met bakstenen, daar in de streek zijn ze daar nogal goed in...
KWBiker
Mountainbiker

Post by KWBiker »

de boswachter wil meewerken voor de kids toer,
Laten we een onderscheid maken tussen de kidstour en de grote toer.
De kidstour mag door een natuurgebied waar normaal geen georganiseerde sportieve manifestaties doormogen. Dit omdat een kidstour eerder als recreatief moet aanzien worden. De moeilijkheidsgraad is dan ook beperkt en er werd vooral op gelet dat de kidstour aantrekkelijk is voor beginnende mtbikertjes. Doordat we deze toelating hebben, kunnen we deze tocht ook volledig gescheiden houden van de grote toer. Een win-winsituatie voor de kids en voor de gebruikers van de grote toer.
dus niet voor de "grote" toer, en er is geen bloso in verwerkt... Wat dan wel?
De conclusie die wordt getrokken, "dus niet", is er niet één die door ons getrokken wordt. Uiteraard kan je geen tocht organiseren zonder de medewerking van andere boswachters. Wij hebben met elke betrokken boswachter contact gehad, en ik moet zeggen dat sommigen hierover positief verbaasd waren. Wij gaan er van uit dat met wederzijds begrip en vertrouwen naar de toekomst onze organisatie kan behouden blijven.

Bij mijn weten liggen de wegen nu vol met bladeren. Het zou kunnen dat je een verdwaalde baksteen tegenkomt, maar volgekapte wegen waarop je je banden kapotrijdt, heb ik bij de verkenning gezien.

Kort samengevat : kom eens kijken en overtuig jezelf.
TITTYMAN
Mountainbiker

Post by TITTYMAN »

Idd, gewoon komen en als ge schrik hebt van bakstenen kunt ge misschien eerst het parcours gaan oprijven :lol: :lol:
kletskop
Mountainbiker

Post by kletskop »

ga zeker afkomen met mijn collega . zoals die daar al weken naar uitkijkt!
en hoe die op die vedomde bergskes op den toer van de lissevijver omhoogvloog gen ik er veul last meehebben!
toch zeker na ne drink op zaterdag :drunk:
Post Reply