Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Vorig jaar ook geweest was leuke tt en passeerd hier 200 meter van mijn deur als het goed regend kan het een zwaar parcour zijn
Ik ga zondag naar Hulst gaan rijden eindelijk terug op den bike
zeg Gun"666 te evergem is er ook 1e en de km schillen niet veel ???? of is het te holland veel schooner?? ik weet nog niet naar waar , steff gaat mij de zondag komen halen en naarwaar
hij gaat mij de vrijdag of zaterdag daarvoor bellen ,hij wist ook nog niet naar waar, maar een vraagske
zouden we die route van baasrode niet meer kunnen doen de zondag 
- laagvlieger
- Mountainbiker
Post by laagvlieger »
De zondag dus gereden in Roosdaal, was zwaren trot ze jongens amaai 700hm op de 52km en veel modder.
Zagen der lief uit, was wel beestig tochtje,de conditie is toch al75% nu schat ik ze!!Begint te komen,eidelijk!
Nu wel wat ziekjes ,buikgriep heb mij direct de nodige medicatie genomen en blijven werken,nu al ietsje beter
Voor zaterdag,zal zien hoe ik mij voel en wat het weer is ze ,zo in de regen en de hagel zie ik niet zitten
Zagen der lief uit, was wel beestig tochtje,de conditie is toch al75% nu schat ik ze!!Begint te komen,eidelijk!
Nu wel wat ziekjes ,buikgriep heb mij direct de nodige medicatie genomen en blijven werken,nu al ietsje beter
Voor zaterdag,zal zien hoe ik mij voel en wat het weer is ze ,zo in de regen en de hagel zie ik niet zitten
wel wel daar zijn wij ook gaan rijden wij waren met 4 man ,maar wij hebben de 38gedaan en gelukkig want zoals gezegd zwaar die 38 was voor mij juist genoeg, maar wel de moeite die zou ik volgend jaar terug willen doenlaagvlieger wrote:De zondag dus gereden in Roosdaal, was zwaren trot ze jongens amaai 700hm op de 52km en veel modder.
Nu wel wat ziekjes ,buikgriep heb mij direct de nodige medicatie genomen en blijven werken,nu al ietsje beter![]()
- laagvlieger
- Mountainbiker
Post by laagvlieger »
En mannekes ,wie gaat er morgen biken naar Baasrode en wanneer. Als ik ga zal het vroeg zijn ze,moe s'middags weg dus als het niet giet zal ik present zijn 
- flaming_jakke
- Mountainbiker
Post by flaming_jakke »
Ik ga morgen naar Baasrode !
m'n warme kleertjes liggen al klaar ... 't zal nodig zijn.
m'n warme kleertjes liggen al klaar ... 't zal nodig zijn.