Jeugd van tegenwoordig

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
mtb-fltn
Mountainbiker

Post by mtb-fltn »

Chef WOUTERS wrote:Hi Bikers,

thx voor de positieve reacties (hoop dat het ook zo zal blijven)
Wat het opvoeden van bepaalde groeperingen aangaat, ben ik het eens dat dit soms met iets hardere hand moet gebeuren.
ben zelf opgegroeit in Winterslag (genk) en ken de problematiek hier omtrent.
Voor de meeste ligt de oorzaak aan hun opvoeding en kan je de schuld dikwijls alleen maar naar de ouders toeschuiven...de eerste verantwoordelijke... Voor sommige jongeren zou het leger of een andere organisatie waar de leefregels strikt nageleeft moeten worden een ideale uitweg bieden.
Maar voor anderen zal dit niet helpen en dit zijn dan de probleemgevallen in onze maatschappij. Dit moet opgelost worden door onze politiekers en het is zonde om daar veel woorden aan te verspillen op deze mooie "sportieve" site.
Wat de volgende afleveringen aangaat...zeker blijven kijken.
Er komen nog vele leuke dingen en bekijk vooral de mentaliteitsveranderingen die veel leerlingen tentoonspreiden...af en toe hoor je het kraken...zouden dit de leeuwen zijn???
Veel kijkplezier
Patrick "Chef Wouters"
Geweldig, een nieuwe 'BV' op ons forum! Welkom!

Ik kijk al van in het begin, leuk programma. Ik hoop alleen dat een aantal cadetten eens goed worden aangepakt.

Wanneer gaan ze trouwens eens met 'live ammo' te werk gaan? :lol:
onex
Mountainbiker

Post by onex »

hahaha schitterend, de Chef op het forum :D
Waar is den tijd da we u niet durvden aankijken ;)
Idd, het leger doet veel goede dingen met een mense en ik zou maar al te graag terug gaan ware het niet dat er twee bouten in mijn knie zitten die dat beletten :-?

Btw; ik vraag mij eerlijk gezegd af wat er ondertussen van het andere kader van 2002 is geworden, Adj De Vriendt, Sgt Demild, ...
Brunox
Mountainbiker

Post by Brunox »

'm Nu nog aan het mountainbiken krijgen he, onze "chef" ......... =D>

Lijkt me een ideale gezel om mee te hebben
Chef WOUTERS
Mountainbiker

Post by Chef WOUTERS »

Brunox wrote:'m Nu nog aan het mountainbiken krijgen he, onze "chef" ......... =D>

Lijkt me een ideale gezel om mee te hebben

Vrees van niet....want iedereen die mij voorbijsteekt moet ofwel die blonde leffe betalen in het volgend cafe of minimum 50 x pompen (afhankelijk van zijn/haar conditie... :evil:
En ik denk dat dit er veel zullen zijn die sneller als mij zijn...ben niet zo een fietser!!!

Je mag je mountainbike altijd in Meeuwen bij mijn shop parkeren en binnen een goeie regen of windvest komen kopen :lol:
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

Pompen??? Dan ga'k wel voor de Leffe!!!

Regenvest? Denk eerder een paar old skool grote en softe wheels voor mijn longboard die'k nergens vind! Hebben ze Kryptonics naar de maan geschoten tegenwoordig, die jonge gasten met hun klein harde wielekens, :evil: , ge bolt verdomme presies op rollementen :evil: .
De jeugd van tegenwoordig is echt naar de kloten, skaten is precies ballet geworden, toen ik nog haar had, popten wij verdorie ollie's op de motorkap van de Capri's en Manta's. :lol:
Chef WOUTERS
Mountainbiker

Post by Chef WOUTERS »

El Perro Diablo wrote:Pompen??? Dan ga'k wel voor de Leffe!!!

Regenvest? Denk eerder een paar old skool grote en softe wheels voor mijn longboard die'k nergens vind! Hebben ze Kryptonics naar de maan geschoten tegenwoordig, die jonge gasten met hun klein harde wielekens, :evil: , ge bolt verdomme presies op rollementen :evil: .
De jeugd van tegenwoordig is echt naar de kloten, skaten is precies ballet geworden, toen ik nog haar had, popten wij verdorie ollie's op de motorkap van de Capri's en Manta's. :lol:
softe wieletjes kan je overal krijgen...old school...ga naar de site www.arborboards.com lekker old school en hele mooie decks enz...
Duffman
Mountainbiker

Post by Duffman »

Chef WOUTERS wrote:Hi Bikers,

thx voor de positieve reacties (hoop dat het ook zo zal blijven)
Wat het opvoeden van bepaalde groeperingen aangaat, ben ik het eens dat dit soms met iets hardere hand moet gebeuren.
ben zelf opgegroeit in Winterslag (genk) en ken de problematiek hier omtrent.
Voor de meeste ligt de oorzaak aan hun opvoeding en kan je de schuld dikwijls alleen maar naar de ouders toeschuiven...de eerste verantwoordelijke... Voor sommige jongeren zou het leger of een andere organisatie waar de leefregels strikt nageleeft moeten worden een ideale uitweg bieden.
Maar voor anderen zal dit niet helpen en dit zijn dan de probleemgevallen in onze maatschappij. Dit moet opgelost worden door onze politiekers en het is zonde om daar veel woorden aan te verspillen op deze mooie "sportieve" site.
Wat de volgende afleveringen aangaat...zeker blijven kijken.
Er komen nog vele leuke dingen en bekijk vooral de mentaliteitsveranderingen die veel leerlingen tentoonspreiden...af en toe hoor je het kraken...zouden dit de leeuwen zijn???
Veel kijkplezier
Patrick "Chef Wouters"
Hopelijk is dit gene pipo zoals er tegenwoordig al redelijk wat zijn op Facebook en Netlog die zich voordoen als BV :evil:
Zoniet, hartelijk welkom Chef Wouters!!! =D>
Zoals je al hebt kunnen lezen, zijn er op dit forum redelijk wat "fans" van u, inclusief ondergetekende.
J!nX
Mountainbiker

Post by J!nX »

Duffman wrote: Hopelijk is dit gene pipo zoals er tegenwoordig al redelijk wat zijn op Facebook en Netlog die zich voordoen als BV :evil:
hij maakt reclame voor arbor, dan ist den echte :wink:
pvandebe
Mountainbiker

Post by pvandebe »

Zeg Chef Wouters, wat 'k eigenlijk wou vragen :

Ziet ge dat zelf nog zitten, zo 50 keer pompen ??? 8)
marzokki NQH
Mountainbiker

Post by marzokki NQH »

J!nX wrote:
Duffman wrote: Hopelijk is dit gene pipo zoals er tegenwoordig al redelijk wat zijn op Facebook en Netlog die zich voordoen als BV :evil:
hij maakt reclame voor arbor, dan ist den echte :wink:
hij maakt taalfouten, dans ist den echte :wink: :p
Post Reply