Ik ben vanmorgen naar die strook gegaan en heb er twee teruggevonden, een in de gracht en een tegen een boom langs de ventweg. Gezien ik dit weekend in verlof ben, kan ik er geen promotie mee voeren. Ik zal ze afgeven aan de ouders van Don Cortisoni (die wonen in Lichtervelde hier niet ver van mij).
16/11/2008 Torhout
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Lichterveldenaere
- Mountainbiker
Post by Lichterveldenaere »
@ pompier, zone 12 was inderdaad een nieuw stuk langs de ventwegen van de oprit van de autosnelweg dat in de nachttocht zat en op zondag voorbehouden was voor de kleine tocht. De twee grotere passeerden daar niet (vooraf mss parcourskennis vragen
- je zou ze zeker gekregen hebben, want de TT Pittem wil ik zeker niet missen).
Ik ben vanmorgen naar die strook gegaan en heb er twee teruggevonden, een in de gracht en een tegen een boom langs de ventweg. Gezien ik dit weekend in verlof ben, kan ik er geen promotie mee voeren. Ik zal ze afgeven aan de ouders van Don Cortisoni (die wonen in Lichtervelde hier niet ver van mij).
Re: vtt-torhout
Heihei, ik ben hier ook eens.stoempe wrote:En wat betreft het wachten bij de inschrijving,voor mij stonden zeker 25 mensen en op nog geen 5 minuten later stond ik al terug buiten.Mensen moeten terug leren wat geduld te hebben .![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bedankt voor jullie lovende woorden! Wij hebben ons ook met de voltallige groep echt "gejeund".
Ook hebben we het geluk om in een club te functioneren waar de verstandhouding optimaal is! Zodoende verliep alles in de organisatie verliep quasi vlekkeloos!
Toch voor ons een paar werkpuntjes zoals bv de inschrijving. Volgend jaar zullen we zeker met een paar mensen extra werken zodat het wachten tot een minimum herleid wordt! Automatisch hebben we zelf ook iets meer ademruimte he!
Bedankt aan alle deelnemers, vrienden en onbekenden, groot en klein voor jullie deelname! Het doet telkens echt deugd om de vele bekenden terug te zien!
- kommil foo
- Mountainbiker
Re: vtt-torhout
Post by kommil foo »
stoempe wrote:Kan me alleen maar aansluiten bij al die positieve kommentaren.Het was DIK in orde.En wat betreft het wachten bij de inschrijving,voor mij stonden zeker 25 mensen en op nog geen 5 minuten later stond ik al terug buiten.Mensen moeten terug leren wat geduld te hebben .![]()
![]()
![]()
![]()
.In ieder geval,volgend jaar terug present.
2 bikers die achter mij stonden in de wachtrij besloten om niet te wachten en om zwart te gaan rijden hun uitleg was" we wachten niet en we krijgen toch geen bandje dus zal er wel geen controle zijn"
Tja als iedereen zo te werk gaat dan gaat er binnenkort geen enkele toertocht meer zijn
- Lichterveldenaere
- Mountainbiker
Post by Lichterveldenaere »
Als het iemand van onze club was, zullen die binnenkort op onze site komen. Ikzelf heb er maar weinig genomen en geen op het parcours. Onze voorzitter die de pechdienst deed, misschien wel. (idem voor de nachttocht)Acidboy wrote:Nog een vraagje: We hebben tijdens de rit weer eens mogen lachen naar het vogeltje. Zijn die foto's ergens te vinden ?
- THE_MaRiJn
- Mountainbiker
Post by THE_MaRiJn »
Kben wa laat me mn post maja
Prachtige tocht in Torhout, goede bepijling, zalige bevoorrading en een redelijk lastig parcours
Kheb de 54 km gedaan, tegen dat ik terug thuis was (heen en terug naar koolkerke) had ik 102 km op de teller
grtz en tot volgend jaar!
Prachtige tocht in Torhout, goede bepijling, zalige bevoorrading en een redelijk lastig parcours
Kheb de 54 km gedaan, tegen dat ik terug thuis was (heen en terug naar koolkerke) had ik 102 km op de teller
grtz en tot volgend jaar!
Eindelijk terug kunnen inloggen op tforum dus beter laat dan nooit : een fantastische tocht gereden. Prachtig parcours : soms doorvlammen, soms harken en stampen. Helaas aan de bevoorrading onzacht ten val gekomen
maar da's nu alweer over. Bevoorrading was dik in orde, afspuiten was ook prima (wegens nog niet veel volk). En ondanks de drukte aan de inschrijving liep dat volgens mij toch redelijk vlot.
Aan de inschrijving vlug de groeten gedaan van Geertje want die kon er niet bij zijn.
Kweet nu al zeker : tot volgend jaar...
Grtz Aragorn
Lichterveldenaere : bedankt voor de tip die je me gaf mbt mij inlogprobleem. Helaas nog geen reactie gekregen maar gezien je dit nu leest is dat niet meer nodig
Aan de inschrijving vlug de groeten gedaan van Geertje want die kon er niet bij zijn.
Kweet nu al zeker : tot volgend jaar...
Grtz Aragorn