Bij mij was het blijkbaar van teveel druk (2,2 bar)Stijnie wrote:Ook al voorgehad...in snelle afdaling wipt diene achterband er toch niet af zeker. Wat een tuimelperte zeg! Ma denk ik mijn eigen fout ze door iets te weinig druk in den band. Band was ne vredestein black panther.Dr.Gonzo wrote:tot je driemaal je leven ziet voorbijvliegen of beter gezegd de band van de velg ziet vliegen door gebruik van notubes met een gewone band en dit op ZTR'sSwannie wrote:even makkelijk als ZTR velgen met gewone banden en latex![]()
voor mij niet meer...
Ma toch zweer ik bij nen gewone band, latex +ztr zenne. Rijd het zaligst van allemaal. Vind het super!
No Tubes Informatie en ervaringen
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
- Dr.Gonzo
- Mountainbiker
-
wasbeer2006
- Mountainbiker
- Location: Cannondale F29 carbon 2 2013 - SRAM XX, Hope evo stealth, Notubes arch en crest
Post by wasbeer2006 »
Ik ben benieuwd heb ook een set met ZTR olympic besteld. Nu op mijn SLR's lopen de banden er nooit af, gewone Michelin XCR.
Wil alleen yellow tape gaan gebruiken. Ik hou jullie op de hoogte.
Ik ben benieuwd, de een hoor je er wel over de ander niet, er zijn ook mensen waar een gewone band van een mavic tubeless velg is afgelopen. Kan met niet voorstellen dat je dat voor mekaar krijgt, maargoed ik heb alleen maar ervaring met michelin.
Wil alleen yellow tape gaan gebruiken. Ik hou jullie op de hoogte.
Ik ben benieuwd, de een hoor je er wel over de ander niet, er zijn ook mensen waar een gewone band van een mavic tubeless velg is afgelopen. Kan met niet voorstellen dat je dat voor mekaar krijgt, maargoed ik heb alleen maar ervaring met michelin.
- madskatingcow
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019
Post by madskatingcow »
Kan ik zeer moeilijk geloven. Volgens mij zijn de Hutchinsons die je monteerde niet de meeste geschikte bandDr.Gonzo wrote:Bij mij was het blijkbaar van teveel druk (2,2 bar)
toch een goed product die stan's vloeistof, tijdje geleden toen ik mijn banden ging wisselen hoorde ik iet kloppen in mijn band (dacht dat het een gedroogd latex prop ging zijn) verwijderde mijn band, er zat een nagel van +-4cm door mijn buitenband geraakt en heb er niets van gemerkt.
leve antilekvloeistof
leve antilekvloeistof
- scott racer
- Mountainbiker
Post by scott racer »
Fulcrums red metal 5 dicht laten maken bij Hilset .
Goede uitleg gekregen .
Zijn gemonteerd met Non ust band specialized fast track maar ga er toch nog ust's opleggen voor de zekerheid.
Ben benieuwd
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
- scott racer
- Mountainbiker
Post by scott racer »
dat de band beter op de velg zitEl Perro Diablo wrote:Welke zekerheid heb je met ust banden?
ust's zijn iets kleiner van diameter dus "spannen" harder op de velg