Post je (sportieve) prestaties van de dag

Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
Post Reply
J.E.
Mountainbiker

Post by J.E. »

allrighty then,

43.1 km 138HR 400hm's alles op middenblad/20 :drunk:
Hemd
Mountainbiker

Post by Hemd »

Heeft u middenblad 20 tandjes ? of 32/20 ?
bon , kinderkm'tjes. 126 avg. nuchter maag (alee, een laagske caffeine erop), iets over de helft geraakte ik nie meer verder, gisteravond enkel groenten en vis, geen koolhy's en da's fataal , dus gestopt voor koekie te eten en toen ging het terug.

J.E. : 138bpm , das 3 teveel e :P .
(skip souplesse, go threshold, go threshold :evil: :lol: )
J.E.
Mountainbiker

Post by J.E. »

eeeuh middenblad vooraan mtb is da geen standaard maat? achteraan reed ik midden de baancassette ultegra 23/14, dus 'k dacht nen 20 zekers?

'k heb zo wa m'n eigen trainingstempo voor't ogenblik. een overbrenging kiezen die goed is om cadance 100 op't plat te rijden, maar nie schakelen voor de bergoppen, zodus doet ge automatiek krachtraining als ge wa hoogtemeters in uuf parcoerske steekt..... en na de bergoppen vliegde op de platte stukken! Ik heb zo schrik da'k met dienen lsd mijnen tijd verspil hé #-o allemaal door die artikelkes! :lol:
Hemd
Mountainbiker

Post by Hemd »

Niet noodzakelijk e. Gelijk gij power hebt in u benen. Ik rijd vanachter met ne ultegra 11-27 , grootste blad vanvoor 46. Maar ik rijd dan met die bike vooral hier in de Kempen en omstreken.

Vergeet die artikels maar. Laat uwe kop nie zot maken door mij. Kheb het gevoel dat dat voor mij wel gaat werken. Ik stagneer zowat een beetje. Lange afstanden doe ik met de vingers in de neus, enkel snelheid erinhouden moet ik terug wat opkrikken. Binnen 3 maanden evaluatie.
Maar niet wenen als ik op mijn achterste wiel voorbijkom gereden op de Roc d'azur e :lol: .
J.E.
Mountainbiker

Post by J.E. »

miljaarden hé, gij zijt al aan den psycho war bezig zekers? :-D

ok, now you've don it, deze middag ipv te eten, gauw nog een krachttraining inlassen! :P
Verellen
Mountainbiker

Post by Verellen »

Eindelijk nog eens op mijn fiets gesprongen, tegenwoordig ga ik vooral lopen (vroeg donker en in het weekend geen tijd).
Maar vandaag had ik verlof en zodoende deze namiddag de blauwe lus van Aarschot gaan doen in de gietende regen. Precies mijn weer! :drunk:
Mega-vettig, maar wel hel erg plezant.
Voolopig geen TT's meer voor mij, liever wat spelen op de vaste parcous hier in de buurt.
Kan je op je gemak aan je conditie, snelheid, techniek, klimwerk en doseringsvermogen werken.
Als je wat combineert in A'schot, S'heuvel, Tielt-Winge of Rotselaar kom je al gauw aan een 60-tal km, met op en af rijden zijn er dat ongeveer 85, heb je nog een goede training voor de marathons in de benen voor volgend seizoen ook! :wink:
J.E.
Mountainbiker

Post by J.E. »

gvb tripke, héél de baan regen gehad, maar wel super benen. Wel een paar keer de schijfremmekes mogen toesmijten voor een paar randdebielen achter 't stuur.....

43km 148hr avr avs speed :drunk:
Hemd
Mountainbiker

Post by Hemd »

Ja, dat weertje was idd tof...kletsnat was ik, niets zien, donker, veel windop en zijwind. En dan die gedverse autos die de weg afsnijden, en tegenrichtingfietsers zonder licht, probeer dat maar es op tijd optemerken met tegenlicht van autos in u ogen met ne beregende bril !!!
Ma toch plezant :P . Kzat ok mee goei benen, kben precies nie moe te krijgen, ik kon gewoon niet nog rapper rijden want dan gingen er accidenten gebeuren. Voordeel met dat nat weer is dat ge automatisch een bel hebt op uwe velo as ge stopt, en wat voor 1 !!! (schijfremmen)

@Verellen, blijven fietsen e, niet stilvallen !!!
J.E.
Mountainbiker

Post by J.E. »

heeft den Neobiker nie gebold vandaag?
Verellen
Mountainbiker

Post by Verellen »

Hemd schreef
@Verellen, blijven fietsen e, niet stilvallen !!!
Don't worry 8) Ik ben al volop de bloso-routes aan het verkennen die we de volgende zondagen kunnen gaan doen :wink:
De Jokke ging nog wa trainen, binnen een paar weken ging hem mee zei hij, ben eens benieuwd.
Zondag kan ik evt nog eens gaan rijden, maar liefst geen TT (1920 man in Geel vorige zondag, da's toch nie meer te doen... :(

Laat maar een seintje.
Post Reply