Naar welke muziek luister je momenteel?

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Belgian_Metal
Mountainbiker

Post by Belgian_Metal »

I agree :-D
Hemd
Mountainbiker

Post by Hemd »

Met dat zangerke van Gorgoroth is toch iets meer aan de hand dan enkel stoer zijn denk ik :lol: .
Al enkele interviewtjes van gelezen en gezien. Ne speciale.
Guy S.
Mountainbiker

Post by Guy S. »

Balder wrote:Bwa, veel van die noorse black metal muziekanten zijn eigenlijk ook maar gewone gasten gelijk iedereen... imago en stoer poseren op foto's doet alles.
Een kerel die zich "king ov hell" noemt viert ook kerst met zijn familie hoor (geloof me). Maarja, 't is steengoeie muziek om eens mee uit te rusten na een werkdag :-)
=D> Dat zou eigenlijk voor alle muziekanten en muziekliefhebbers moeten gelden. 't is maar entertainment è, ge moet het niet te serieus nemen.
Of zoals Frank Zappa zich al afvroeg: Does humor belong in music? (of zoiets in dien aard)
Gwen
Mountainbiker

Post by Gwen »

Balder wrote: Vraagje aan gweñito gafotas, kent gij jotunspor? heb cd hier besteld (zal binnen een weekje binnen zijn). Is extreem black metal project van Kvitrafn en King ov hell van gorgoroth. Heb voorsmaakje gehoord en doen me denken aan zacht kwetterende nachtegaaltjes langst een kabbelend beekje :-)
jotunspor ken ik niet, heb enkel cd van Trelldom 't project van Gaahl zanger van gorgoroth. Geweldige "underground" sound zeker? Ik heb nu Deathspell Omega en de laatste van Darkthrone in bestelling.
Satyricon, favoriet zwart metaal hier bij mij. Gasten evolueren mee met hun tijd, ze kunnen nemesis divina niet blijven heruitvinden hè. En 't helpt als je één van de beste trommelaars in je rangen hebt ook natuurlijk.
Imago en controverse is alles bij die sjarels, kijk naar Immortal. Vind ik steengoeie BM, maar als je die foto's en poses in hun cd boekjes bekijkt kom je nimmer bij van 't lachen :-D Mij krijgen ze in zo'n outfits NOOIT op een podium, no way :-D
Moet 'ns naar headbanger's journey kijken, voor de camera allemaal satan van hier en evil van daar... eens de camera weg, mensen waar je gewoon ne pot mee gaat drinken :wink: Al hebben er ook een paar zieke geesten tussen gezeten daar in de donkere jaren 90
L3X
Mountainbiker

Post by L3X »

Monika Kruse - Changes of Perception =D>
den mountenbiker
Mountainbiker

Post by den mountenbiker »

den mountenbiker
Mountainbiker

Post by den mountenbiker »

Arkangel - How We See The World
Guy S.
Mountainbiker

Post by Guy S. »

The Euritmics zitten in m'n hoofd met 'Here comes the rain again' :roll: (niet op typefouten letten)
Guy S.
Mountainbiker

Post by Guy S. »

Guy S.
Mountainbiker

Post by Guy S. »

http://nl.youtube.com/watch?v=KE4HGlmtOcg

Fleetwood Mac - Oh Well

De versie van Joe Jackson is ook niet slecht, vind ik.
Post Reply