Mtb'ers Noorden van Antwerpen (Omstreken Stabroek)

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Trotsebelg
Mountainbiker

Post by Trotsebelg »

@ strammermax :

Wij waren idd met een 4 mensen daar. 2 die de 50+ deden. En ik de 45 samen met nen andere maar dieje is na bevoorrading doorgevlamd.
Ikzelf ben van conditie de slechtste. Ik reed met grijze Merida en heb de grootste bierbuik ;-).

Ik heb altij in mezelf opgenomen dat ik niet graag alleen rijd.
Wij hebben ook oudere leden, maar 1 zit er in azie voor 3 weken en heeft shiften in weekends dus die kan niet altij, maar als hem kan is hem er. En dan den andere dieje is nu trug wa actiever aan het worden.

Sorry dat ik zolaat reageer. Ik heb vergeten aan te vinken om mail te krijgen als iemand reageerd mijn excuses!

ik weet niet zeker welke tochten er op het blaadje staan van de geburen voor dit weekend. Dan zullen we zondag nog rijden ergens in de streek. Maar volgend weekend gaan we voor de fun met de club naar Eiffel gebied ofzoiet (schiet me ni af da da fout is).

@rubber-12 : Wij zijn idd niet de snelste. Wij hebben mensen die met shiften werken dus niet elke weekend kunnen. Er zijn bij mijn weten maar 2 echt superdoorduwers :p. Ik was wss 1 van die mannen dat je voorbij kwam in kapellen. Ik was weeral de traagste van die hoop dus snel ben ik niet, maar ik doe het graag ;-). (ps.: ik was trouwens ngo an het bekomen van nachtje weg :p)

Sorry voor de late reacties. Toch tof enige vorm van response te zien aangezien ik weeral lekker laat ben.

Geef gerust een pm ofzo. Daar reageer ik direct op aangezien ik mail krijg.

Mvg,

Leslie

Ps.: Het is voor de fun :D !!!
StrammerMax
Mountainbiker
Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514

Papegaai gespot in Galder

Post by StrammerMax »

StrammerMax's newsflash for slow bikers:

zondag 23/11/08: Woensdrecht (45 km)

Die Papegaaien uit Stabroek zijn wereldberoemd! Zie scherm rechts in: http://www.valutawear.eu/pages/nl/teamkleding.php
Ze staken in Galder achter de ruitenwisser van m'n auto in "La Gazzetta della Valuta"!
Trotsebelg
Mountainbiker

Post by Trotsebelg »

Jammer genoeg moet ik passen dit weekend. Aangezien wij weekendje naar duitsland trekken met de club. Zijn nog wel andere aanwezigen ;-).

Had het ook al gezien. Wel tof... mar beroemd zijn we niet hoor ;-)
maltje
Mountainbiker

Post by maltje »

Wie gaat er nog naar Woensdrecht zondag?
Anders ff afspreken via PB??
Trotsebelg
Mountainbiker

Post by Trotsebelg »

Ik niet srr. Zit in Duitsland voort weekend met mtb ^^. Amuseer jullie toch!
rudie
Mountainbiker

Post by rudie »

Hoi strammer Max

Wil zaterdag de toer met jou mee rijden zo te horen is dit een mooie toer .

Zoals afgesproken morgen bellen rond 8uur voor verder af te spreken.

Zie er al naar uit

Groeten rudi
StrammerMax
Mountainbiker
Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514

Papegaai gespot in Woensdrecht

Post by StrammerMax »

Ben vandaag de 45 km gaan rijden in Woensdrecht. Mijn verslagje kan je hier lezen! Tijdens die laatste 2 km met ijzige tegenwind stak me waarempel nog een Papegaaibiker voorbij! Overal ziet ge die rare vogels! En ze staken weer achter de ruitenwisser van mijn auto! Groeten aan mountainbikend Noord-Antwerpen en omstreken!
Trotsebelg
Mountainbiker

Post by Trotsebelg »

Hehe :D Moet fun geweest zijn. Trug uit Duitsland dus volgende weekends wss wel aanwezig voor toertochten in noord-antwerpen.
StrammerMax
Mountainbiker

Post by StrammerMax »

StrammerMax's newsflash for slow bikers:

zondag 30/11/08: Calfven (45 km) 9.00 u

Iemand die weet hoe je de foto' van Woensdrecht vanop www.sirocco.nl kan downloaden?
Trotsebelg
Mountainbiker

Post by Trotsebelg »

KGaan men best doen voor zondag. Maar zaterdag ist feestje hier in geburen ;-).

Ik heb even op die sirocco site gekeken en als ik foto gewoon open naar groot formaat. Rechtsklik & save picture as... (alle heb da ni gedaan maar kreeg wel optie).
Post Reply