Beste Ghostbiker:
Als jouw fiets bij het sluiten van de fietsenstalling daar nog instond, dan had men in de kantine de eigenaar (jij dus) moeten gaan zoeken om de sluiting te melden.
Bedankt dat je dit gemeld hebt : ik zal dit zeker onderzoeken : als ikzelf nog daar was geweest ( helaas moest ik op ziekenbezoek) zou dit alleszins nooit gebeurd zijn.
15/11/08 Gruitrode
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Ghost-biker
- Mountainbiker
- Location: Ghost RT5700 - Merida HFS 3000V - Ridley ignite team
Post by Ghost-biker »
Ik heb dit enkel vermeld op het forum om de mogelijkheid te geven er lessen uit te trekken. Ik zou niet graag hebben dat dit ruzie in de club zou geven, heb me hier trouwens reuze geamuseerdJosss wrote:Beste Ghostbiker:
Als jouw fiets bij het sluiten van de fietsenstalling daar nog instond, dan had men in de kantine de eigenaar (jij dus) moeten gaan zoeken om de sluiting te melden.
Bedankt dat je dit gemeld hebt : ik zal dit zeker onderzoeken : als ikzelf nog daar was geweest ( helaas moest ik op ziekenbezoek) zou dit alleszins nooit gebeurd zijn.
Beste Ghostbiker : ik heb de zaak van de fietsenstalling onderzocht.
Zij was open tot 16.30u ( en dit was aangekondigd)
Om 16.45 u is men in de kantine gaan zeggen dat de fietsenstalling opgedoekt werd: iedereen was dus op de hoogte.
Wat mij betreft , is er dus geen fout gebeurd door de helpers.
Voor mij is daarmee de zaak afgehandeld.
Ik denk dat misschien eerder de deelnemer de nodige lessen moet trekken hieruit : een beetje respect voor de vrijwilligers die er voor zorgen dat iedereen een fijne fietsdag heeft , moet toch kunnen.
Zij was open tot 16.30u ( en dit was aangekondigd)
Om 16.45 u is men in de kantine gaan zeggen dat de fietsenstalling opgedoekt werd: iedereen was dus op de hoogte.
Wat mij betreft , is er dus geen fout gebeurd door de helpers.
Voor mij is daarmee de zaak afgehandeld.
Ik denk dat misschien eerder de deelnemer de nodige lessen moet trekken hieruit : een beetje respect voor de vrijwilligers die er voor zorgen dat iedereen een fijne fietsdag heeft , moet toch kunnen.
- Bruce Wayne
- Mountainbiker