Misschien ga ik tijdens de herfstvakantie (nog 2 weken dus) eens op pad met die kaart en probeer ik de nieuwe lus uit. Als me dat lukt (oriëntatie en ik zijn geen 2 vrienden) , wil ik de lus met jullie wel eens rijden.
'k Hou jullie in ieder geval op de hoogte.
Affligem - Bloso
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
-
fietsertjeAnn
- Mountainbiker
- MaC'Red
- Mountainbiker
goed idee, als je een dag/datum weet dan kan ik me mss de hele dag vrijmaken.fietsertjeAnn wrote:Misschien ga ik tijdens de herfstvakantie (nog 2 weken dus) eens op pad met die kaart en probeer ik de nieuwe lus uit. Als me dat lukt (oriëntatie en ik zijn geen 2 vrienden) , wil ik de lus met jullie wel eens rijden.
MaC'Red
- MaC'Red
- Mountainbiker
MaC'RedfietsertjeAnn wrote:Deze route werd in juli , augustus en september telkens al gereden door meter/peter en de tekortkomingen worden zo snel mogelijk opgelost.
Er is inderdaad ook een uitbreiding van 15 km die al op papier staat maar nog niet met bordjes aangeduid. Deze uitbreiding komt er zeker en vast.
Dan kunnen we er een ritje van 43 km van maken.
-
fietsertjeAnn
- Mountainbiker
Post by fietsertjeAnn »
Die extra lus zal vooral in Essene en Teralfene zijn. Hekelgem zeker niet. Het grootste deel van de huidige route loopt in Hekelgem.
fietsertjeAnn wrote:Misschien ga ik tijdens de herfstvakantie (nog 2 weken dus) eens op pad met die kaart en probeer ik de nieuwe lus uit. Als me dat lukt (oriëntatie en ik zijn geen 2 vrienden) , wil ik de lus met jullie wel eens rijden.
Ben tijdens de herfstvakantie op reis tot en met vrijdag anders de zaterdag of zondag (als ik niet moet werken)
gisteren een groot stuk van de route gereden (uitbreiding denk ik niet?), valt nogal mee, veel baggerstukken nu, geen singletrack maar bredere wegen en zo van die kerkwegels, handig is de uitbreiding naar route Aalst, ik vond de bepijling goed!
de komende weken zal ik ze wel ns volledig rijden, via passage in Essene kan je makkelijk aansluiten op goeie tracks in Asse en Ternat.
de komende weken zal ik ze wel ns volledig rijden, via passage in Essene kan je makkelijk aansluiten op goeie tracks in Asse en Ternat.
Gisteren deze route gereden met uitbreiding veronderstel ik aangezien we over de 50km zaten. Op het einde waren we wel verloren aangezien er geen pijltjes meer te vinden waren en als we gingen zoeken kwamen we gewoon op vorige stukken terecht omdat we weer in Afligem zelf zaten en de opgebroken straten maakte het ook wat meer ingewikkeld. Was nog een zalige route maar wel veel jagers tegen gekomen. Zelfs ganse groepen van 20 lugubere kereltjes met oa een tweeloop. Uiteindelijk was het wel enorm veel ploeteren want mijn wielen waren aan het dansen soms of de baan was verdwenen door boeren en de MTB sporen gingen recht door het veld heen. In het begin hebben we wel die sporen niet gevolgd aangezien we daar gewoon niet meer zouden uitgeraakt zijn.