bikepartners regio Opwijk
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- Mojobiker
- Mountainbiker
@Dr Gonzo: de bedoeling is om met enkele nieuwe mtb'ers, kleinere toerkes te rijden dan dat wij gewoon zijn. (+- 20km) Als ge als kersverse mountainbiker al direct nen toer van 40km moet afhaspelen, dan haken er snel te veel af, wat begrijpelijk is. Vandaar dit initiatief.
Maar geen erg, de rest rijdt wel een gewone toer, maar die vertrekken een uur vroeger.
Mojo
Maar geen erg, de rest rijdt wel een gewone toer, maar die vertrekken een uur vroeger.
Mojo
- mini bergaffer
- Mountainbiker
- svengoeman
- Mountainbiker
Post by svengoeman »
@ Streets
Ik ga deze keer moeten passen, maar ik hou dit draadje verder in de gaten. Heb vanavond een feestje in de buurt van Namen en we blijven daar slapen... kans is dus klein dat ik én nuchter én op tijd aan den O'Cool raak
Ik ga deze keer moeten passen, maar ik hou dit draadje verder in de gaten. Heb vanavond een feestje in de buurt van Namen en we blijven daar slapen... kans is dus klein dat ik én nuchter én op tijd aan den O'Cool raak
- Streets
- Mountainbiker
- Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf
okaysvengoeman wrote:@ Streets
das de spirit
mocht je d'er zijn, je zal niet de eerste zijn die nog "onder invloed" meerijd
Streets
- crash biker
- Mountainbiker
Post by crash biker »
Proberen met iedereen rekening te houden : lees maar eens 1e topic van blz 191..........Dr.Gonzo wrote:Er waren een paar leepaards die van de gelegenheid misbruik hebben gemaakt om een uur langer te slapen.
"Hoe moeillijk het soms voor nen biker is om (vroeg) op te staan" !