idd twas nen "tof"fe rit lekker zwaar (jammer dat ik niet meer in echt in vorm was) maar toch doenbaar mooie bepijling en veel offroad we komen zeker terug !!wezze wrote:vandaag gestart in torhout voor de 54 km met ons vast groepke zoals den acidboy al vermeld heeft. mijn benen voelden niet zo goed aan. maar na de eerste ofroad strrok bleek dat anders héhé. de rit was prima, goede bepijling, goede bevoorading, vriendelijke mensen en een leuk stukske techniek in de warande. moestie en ik hebben et zelfs 2 maal gedaan , we kregen er niet genoeg van. kortom tot volgend jaar torhout.
16/11/2008 Torhout
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
als "thuisrijder" voor het eerst ook de dagrit eens gereden (wegens omstandigheden moeten afzeggen voor de nachtrit) en héél tevreden aangekomen... proficiat aan de parcoursbouwers om ondanks het tiental wintertochten in het Torhoutse tóch nog enkele nieuwe stukken te vinden
het was meteen stampen aan de Voshoek maar het was het waard ! zeker omdat het daarna iets klassieker maar toch goed gevarieerd werd...
de hele tocht alleen gereden (of met enkele "Neveresters" (?) in de buurt) en uiteindelijk 45 km op de teller... jammer dat de middelste afstand net vóór de spookwegel afsloeg, ik had mezelf nog net een beetje gespaard om die te kunnen doorploeteren
korte maar gezellige après en luie namiddag in de zetel...
de hele tocht alleen gereden (of met enkele "Neveresters" (?) in de buurt) en uiteindelijk 45 km op de teller... jammer dat de middelste afstand net vóór de spookwegel afsloeg, ik had mezelf nog net een beetje gespaard om die te kunnen doorploeteren
korte maar gezellige après en luie namiddag in de zetel...
- RidingButcher
- Mountainbiker
Post by RidingButcher »
Samen met Vuul vintje gestart rond 8u45 en van aanschuiven aan de inschrijving was geen sprake. We zijn vertrokken voor de groten toer maar al vanaf de eerste modderstrook moest VV het gat laten vallen. Da komt er van als ge te lang blijft plakken op de souper he
Ben dan op eigen tempo verder gereden zonder dat het gat groter werd. Aan de bevoorrading die heel OK was terug samengekomen en samen gestart. Dan effkes kop getrokken voor enkele collega's. Tot ik op de weg een klein klopke kreeg van da manneke met de hamer en VV was gaan vliegen. Maar op de eerstvolgende modderstrook zag ik VV ploeteren en heb ik het gashendeltje een beetje opengedraaid en VV dan achter mij gelaten.
Ook onderweg nog een bikester tegengekomen die plat stond. VV en ik hebben dan vlug nen anderen band gestoken zodat ze ook terug op weg kon.
Op de apres ook nog kennis gemaakt met Lichterveldenaere en dan goed vermoeid terug naar huis gekeerd voor een namiddagje zetelcruisen.
Volgende editie ben ik er zeker weer bij, hopelijk met nog meer modder

Ook onderweg nog een bikester tegengekomen die plat stond. VV en ik hebben dan vlug nen anderen band gestoken zodat ze ook terug op weg kon.
Op de apres ook nog kennis gemaakt met Lichterveldenaere en dan goed vermoeid terug naar huis gekeerd voor een namiddagje zetelcruisen.
Volgende editie ben ik er zeker weer bij, hopelijk met nog meer modder
vtt-torhout
Kan me alleen maar aansluiten bij al die positieve kommentaren.Het was DIK in orde.En wat betreft het wachten bij de inschrijving,voor mij stonden zeker 25 mensen en op nog geen 5 minuten later stond ik al terug buiten.Mensen moeten terug leren wat geduld te hebben .
.In ieder geval,volgend jaar terug present.
- tloperke
- Mountainbiker
- Location: Thompson Pro Team LX (winter) en Scott Spark 30 - 2011 (zomer)
De ganse tocht in achtervolging geweest op Bougie, Kuperke en Keuninkske (3 jonge gasten, hé...), maar super geamuseerd. Onderweg Kuperke nog gedepanneerd met gebroken ketting.
Bij aankomst nog snel Lichterveldenoarke en Katrien20 (trouwens, wat een vriendelijke mensen...ondanks de grote drukte!!!!!!!!
) proficiat gewenst met de organisatie. 
Bij aankomst nog snel Lichterveldenoarke en Katrien20 (trouwens, wat een vriendelijke mensen...ondanks de grote drukte!!!!!!!!
- amateur-biker
- Mountainbiker
Post by amateur-biker »
Na een superkorte nacht ben ik zondagmorgen om iets na negen vertrokken voor de lange tocht. Mijn twee kompanen waren vroeger vertrokken zodat ik alleen moest rijden.
Na de stevige velddoorsteken in het begin werd het almaar meer genieten. Gewoon de perfecte afwisseling van bos, technische stukken, dreven, boereslagen, single tracks en road
. Alles was aanwezig in deze rit. De motregen zorgde voor een vettig laagje maar toch bleef alles goed berijdbaar. Bepijling was exellent - de blinden zouden ook gemakkelijk kunnen meerijden. Goeie bevoorradingen. Inschrijvingsgeld was benauwelijk laag(1.75€ !) voor al dat goeds. Dit jaar nog niet meegemaakt.
Na de tocht nog enkele leffe’s
gedronken en vervolgens uiterst tevreden naar huis gebold.
Tofkes, bedankt en schrijf me maar op voor volgens jaar.

Na de stevige velddoorsteken in het begin werd het almaar meer genieten. Gewoon de perfecte afwisseling van bos, technische stukken, dreven, boereslagen, single tracks en road
Na de tocht nog enkele leffe’s
Tofkes, bedankt en schrijf me maar op voor volgens jaar.
- Lichterveldenaere
- Mountainbiker
Post by Lichterveldenaere »
Zelf bedankt om af te komen en ik probeer volgend jaar zeker wat meer TOF-ers mee te krijgen naar de Huwijnstocht op 08/03/2009!amateur-biker wrote: Tofkes, bedankt en schrijf me maar op voor volgens jaar.![]()
![]()
- Lichterveldenaere
- Mountainbiker
Post by Lichterveldenaere »
Nog snel even meegeven dat we bij de schaarse verloren en nog niet terechtgekomen voorwerpen een fietsbril gevonden hebben. Indien die van iemand is, laat maar iets weten.
Reeds vroeg in de ochtend was ik vertrokken richting Torhout .Er moest nu immers nog wat extra reclame gemaakt worden voor onze allerlaatste zottentocht .
Een leuk plaatsje moest ik vinden om mijn drie borden op Torhoutse bodem te planten .Voor het gemak van werken verkoos ik deze te zetten dicht bij de oprit van de A17 meer bepaalt bij het begin van zone twaalf .
Na de inschrijving gewacht tot het startuur werd aangebroken om samen met Jurgen en Eddy de rit aan te vatten .
En het was mij het ritje .Veel gekende stroken en dan enkele ongekende .Onbekend is onbemind maar eens gekend ...
Gemakkelijk en moeilijk stond te lezen ...Gekend ...dus reed den dezen maar op zijn gemakske door tot waar we weer samen moesten komen .Minuten lang kon ik staan uitblazen terwijl mijn twee kompanen zich aan het opblazen waren .Doch moest ik later meermaals achtervolgen en werd er nu en dan op mij gewacht .We waren maar met drie maar het groepsgevoel was er .
Net voor de laatste splitsing werd bikedevil Nr. 4 in de groep opgenomen tot de groep aan de splitsing terug uit elkaar viel .Ik had nog krachten over en besliste den groten te doen .
En mijn borden die ik plaatste ...Die kreeg ik niet te zien .Vermoedelijk zaten deze op de kleine toer of werd er daar enkel op vrijdag avond langsgereden .Vast staat wel dat deze verdwenen waren toen ik ze terug ging ophalen en dat vond ik niet TOF .
@Lichterveldenaere :Wil je ééns uitzoeken waar deze naar toe zijn ? Je mag ze gerust nog twee weken in Torhout , Lichtervelde of Moen planten maar dan zouden wij ze graag terug hebben .
Het was tip tof in orde TOFFERS .Wij komen graag terug .
TOF de volgende .
Een leuk plaatsje moest ik vinden om mijn drie borden op Torhoutse bodem te planten .Voor het gemak van werken verkoos ik deze te zetten dicht bij de oprit van de A17 meer bepaalt bij het begin van zone twaalf .
Na de inschrijving gewacht tot het startuur werd aangebroken om samen met Jurgen en Eddy de rit aan te vatten .
En het was mij het ritje .Veel gekende stroken en dan enkele ongekende .Onbekend is onbemind maar eens gekend ...
Gemakkelijk en moeilijk stond te lezen ...Gekend ...dus reed den dezen maar op zijn gemakske door tot waar we weer samen moesten komen .Minuten lang kon ik staan uitblazen terwijl mijn twee kompanen zich aan het opblazen waren .Doch moest ik later meermaals achtervolgen en werd er nu en dan op mij gewacht .We waren maar met drie maar het groepsgevoel was er .
Net voor de laatste splitsing werd bikedevil Nr. 4 in de groep opgenomen tot de groep aan de splitsing terug uit elkaar viel .Ik had nog krachten over en besliste den groten te doen .
En mijn borden die ik plaatste ...Die kreeg ik niet te zien .Vermoedelijk zaten deze op de kleine toer of werd er daar enkel op vrijdag avond langsgereden .Vast staat wel dat deze verdwenen waren toen ik ze terug ging ophalen en dat vond ik niet TOF .
@Lichterveldenaere :Wil je ééns uitzoeken waar deze naar toe zijn ? Je mag ze gerust nog twee weken in Torhout , Lichtervelde of Moen planten maar dan zouden wij ze graag terug hebben .
Het was tip tof in orde TOFFERS .Wij komen graag terug .
TOF de volgende .