16/11/2008 Oud-turnhout
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Trekkie 800
- Mountainbiker
- Location: Trek 800 / Trek 6500 Flaire Duotone / Trek TopFuel 9
Mooi tochtje. Heb voor de 40 gekozen. Er stonden 45km op de teller en 133 hm. De omgeving was mooi, alsook de kronkelende singletracks door het bos. Mijn kaars was ook uit. Gelukkig dat ik niet voor de 50 heb gekozen want dat waren er waarschijnlijk 55 geweest. De spaghetti heb ik laten passeren, want schoonmoeder had beter gekookt (voor het geval ze dit moest lezen
).
Den toer was okeee. Ikke den 50 km gedaan.....was genoeg...een heel goeie training.
Bevoorrading.....was oke.
Afspuiten......trieeeestig
.....ééne afspuiter en dan daarnaast.....twee spuitslangetjes met amper druk er op!!!!! Dat kan beter.
Ikke gehoord.....+/- 600 actieve personen ingeschreven...als die allemaal hun fiets willen afspuiten.......staan ze er nu nog.

Bevoorrading.....was oke.
Afspuiten......trieeeestig
Ikke gehoord.....+/- 600 actieve personen ingeschreven...als die allemaal hun fiets willen afspuiten.......staan ze er nu nog.
- devil biker
- Mountainbiker
Post by devil biker »
idd het waren der 53SusXT wrote:Mooi tochtje. Heb voor de 40 gekozen. Er stonden 45km op de teller en 133 hm. De omgeving was mooi, alsook de kronkelende singletracks door het bos. Mijn kaars was ook uit. Gelukkig dat ik niet voor de 50 heb gekozen want dat waren er waarschijnlijk 55 geweest. De spaghetti heb ik laten passeren, want schoonmoeder had beter gekookt (voor het geval ze dit moest lezen).
ni onderschatten toertochten hier want het kan bedrogen uitkomen in deze periode
- Bijterke
- Mountainbiker
- Location: Cube LTD Team 2007 LX Disc, Ridley Icarus full Ultegra
vandaag ook de 50 gedaan na een tweetal weken stil te liggen. Geen goed idee
zuigende ondergrond, te snel gegaan voor de bevoorrading en net daarna in het spoor van iemand met een megabike truitje. Kon dat niet zomaar laten gebeuren en heb de kop overgenomen. had ik beter niet gedaan.
Klopke gekregen op dat stukje in het dennenbos. Bolde voor geen meter en dat had er van mijn part uit mogen blijven. Van dan af op het gemakje verdergereden.
Bergje was wel cool. Had voor mij nog wel wat steiler mogen zijn.
zuigende ondergrond, te snel gegaan voor de bevoorrading en net daarna in het spoor van iemand met een megabike truitje. Kon dat niet zomaar laten gebeuren en heb de kop overgenomen. had ik beter niet gedaan.
Klopke gekregen op dat stukje in het dennenbos. Bolde voor geen meter en dat had er van mijn part uit mogen blijven. Van dan af op het gemakje verdergereden.
Bergje was wel cool. Had voor mij nog wel wat steiler mogen zijn.