Veldrijden
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
ok, maar BArt heeft nooit zoiets geflikt om een cross te kunnen winnen, hij gaf altijd toe dat een ander beter was, maar dit, het gebeurde vlak voor men ogen, hij kneep echt in zen rem,smerig en zielig, geen andere woorden voor.De mensen rondom mij(die ik niet kende) hadden het ook gezien en zijn direct op NYS beginnen roepen van wat een klootzak hij was, en het waren supporters van Van thourenhout en Simunek.
idd,
truken van de foor, Wellens gaf zelf toe dat hij heel dicht op Nys zijn wiel zat om proberen aan te klampen in de klim. met 2 meter meer afstand komt hij dat niet tegen, en kan hij zijn eigen spoor kiezen, en geen modder in zijn ogen krijgen. Wellens wist maar al te goed hoe laat het was. De beste heeft gewonnen, en daar valt niets over te zeggen. Wel plezant om Bart terug vooraan te zien, enorm jammer voor Sven en Niels.
truken van de foor, Wellens gaf zelf toe dat hij heel dicht op Nys zijn wiel zat om proberen aan te klampen in de klim. met 2 meter meer afstand komt hij dat niet tegen, en kan hij zijn eigen spoor kiezen, en geen modder in zijn ogen krijgen. Wellens wist maar al te goed hoe laat het was. De beste heeft gewonnen, en daar valt niets over te zeggen. Wel plezant om Bart terug vooraan te zien, enorm jammer voor Sven en Niels.
Niet de eerste keer,en in het wegwielrennen wordt er uiteraard gekwakt en geduwd om de juiste positie te kiezen.En ook iemand bewust in de nadars gereden, maar als je man tegen man de laatste ronde induikt, en je hebt zo een palmares en naam, vind ik NIET dat je van die "lage "trukken kan uithalen, alle ogen zijn op jou gericht.Brunox wrote:Eerste keer dat ge naar de cross ging kijken ?
Zoiets gebeurd wel ontelbare keren per ronde. En iedereen doet het bij iedereen. Ga nog een paar keer, en je zal dat wel meer zien. In wegwedstrijden, word er tijdens een sprint geduwd, getrokken, gekwakt......
that's the sport
Als iedereen eerlijk voor zichzelf is, en het gebeurd bij jou bv,dan heb je hem de week nadien terug en serieus terug, niet?Als je gaat voetballen en je krijgt een elleboog en breekt je oogkas, wat denk je dat jij doet in de terugmatch of het volgend seizoen?
Kun je niet sportief winnen, laat het dan.Anders ben je GEEN groot kampioen.En voor deze zegen kan ik geen respect opbrengen dan.
- J.E.
- Mountainbiker
Nys was den sterkste! Had Wellens sterker geweest, dan bleef hij voor Nys rijden en had 'm geenen last van Sven z'n "truken" hé. Wellens vader na de cross z'n uitspraak vond 'k wel frapant. Wanneer ik hem toeriep dat hunnen Bart goed gereden had zei hem, "maar hij was nie sterk genoeg hé" ....

wie we daar tegenkomen!

samenvatting van de koers

wie we daar tegenkomen!

samenvatting van de koers

- devil biker
- Mountainbiker
Post by devil biker »
het was een prachtige wedstrijd
weer ene uit de oude doos met nys- wellens duel waarbij wellens iets tekort schoot.
en van die trucken, tja iedereen zal wel zoiets lappen zeker
weer ene uit de oude doos met nys- wellens duel waarbij wellens iets tekort schoot.
en van die trucken, tja iedereen zal wel zoiets lappen zeker
yajop wrote:NYS reed zeer onsportief![]()
![]()
, ik stond op die laatste helling waar hij "zogezegd" demareerde, wel hij heeft daar bewust op een 3 mtr van de top, in zijn rem geknepen,heb het met eigen ogen kunnen vaststellen zodat Bart van zijn fiets moest en hij dat gat kon slaan,ZEER ZEER ZEER onsportief, ik reed hem de volgend cross keihard omver tegen een boom.Dan schoot ik "zogezegd" uit men pedaal.
Was dat een ongelooglijk klotemanouvre om een cross te winnen.
Het siert Bart dat hij er niks van gezegd heeft, maar de mensen rondom mij, op die bewuste plaats, konden horen wat de reactie van Bart naar Nys was.En Nys keek om en wist verdomme goed wat hij gedaan had en dat de cross binnen was, wel, die won nooit ni meer, ik reed hem elke wedstrijd aan.Wat een onsportief , kleinzielig gastje is dat Svenneke.
Ik ben beschaamd dat hij in de Nationale driekleur rondrijd.
Ik had een klein beetje respect voor hem gekregen, maar nu gun ik hem het licht in zijn ogen niet meer.Punt.
En nu kunne de NYS fans hun hartje is luchten, van hoe goed hij wel was.![]()
Euh...gij kent die truk ni of wa? Komaan zeg in de MTB gebeurd dat ook ze ik heb die dat al vaak gedaan. En zelf ook al vaak meegemaakt al ben iker meestal wel op voorbereid. Ik zie daar niks onsportief in. Ach voor Albert was het minder die kon ni eens starten.. Maar ik genoot van een ouderwetse strijd tussen de 2 titanen !!!
- Wowtre
- Mountainbiker
- Location: Hilset Ti Rohloff & Chamizo E-Lite LX-XT Crossmax-XL
moest je nog zeggen ik reed hem er elke wedstrijd keihard uit het wiel .... maar allez zo kennen we je nu ook, er is nog een verschil tussen in de remmen gaan, de deur dicht doen, tempo drukken, beginnen te lopen zodat iedereen eraf moet, als je vooraan zit zijn dat allemaal tactische truukjes die de koploper kan toepassen, je moet maar zorgen dat je vooraan zit en dan heb je alles onder controle dat is de clue. Straks verwijt je hem nog dat hij de ideale lijn pakt opdat er niemand meer voorbij kan man man man "bewust in de remmen geknepen" dat is idd pas koers vervalsing en onsportief gedragyajop wrote:NYS reed zeer onsportief ... hij heeft daar bewust op een 3 mtr van de top, in zijn rem geknepen... ik reed hem de volgend cross keihard omver tegen een boom ... wel, die won nooit ni meer, ik reed hem elke wedstrijd aan
uiteraard keek hij om dat doet hij altijd als hij de forcing voert, ge moet geen dingen zien die er niet zijn, Nys en Wellens rijden nu al 15 jaar elk weekend samen en kunnen best goed met elkaar opschieten, heb je ze al ooit kwaaie dingen over elkaar horen zeggen? nee hoor die mannen lappen elkaar er echt niet bij
misschien moet je maar achtervolging op de piste gaan rijden, daar rijdt niemand in de weg, is het parcours mooi effen
- edse
- Mountainbiker
ik heb zopas de beelden nog eens bekeken.Enige die er gebeurt is dat Sven efkes een klein slipperke maakt ( reglementair is dat toegelaten )en waardoor Bart dichterbij komt en van de fiets moet.Ofdat eigenlijk de oorzaak is is zelfs niet te zeggen.Dat Sven op 3m van de top zijn remmen dichtknijpt kan eigenlijk geen probleem zijn want dan is de vogel al gaan vliegen en zit Bart niet meer in zijn spoor.
Tja,dit zijn de feiten.De beste is gewonnen.
Tja,dit zijn de feiten.De beste is gewonnen.
Ja wadde seg, drinkt gij ook nie wa teveel seg?yajop wrote:NYS reed zeer onsportief![]()
![]()
, ik stond op die laatste helling waar hij "zogezegd" demareerde, wel hij heeft daar bewust op een 3 mtr van de top, in zijn rem geknepen,heb het met eigen ogen kunnen vaststellen zodat Bart van zijn fiets moest en hij dat gat kon slaan,ZEER ZEER ZEER onsportief, ik reed hem de volgend cross keihard omver tegen een boom.Dan schoot ik "zogezegd" uit men pedaal.
Was dat een ongelooglijk klotemanouvre om een cross te winnen.
Het siert Bart dat hij er niks van gezegd heeft, maar de mensen rondom mij, op die bewuste plaats, konden horen wat de reactie van Bart naar Nys was.En Nys keek om en wist verdomme goed wat hij gedaan had en dat de cross binnen was, wel, die won nooit ni meer, ik reed hem elke wedstrijd aan.Wat een onsportief , kleinzielig gastje is dat Svenneke.
Ik ben beschaamd dat hij in de Nationale driekleur rondrijd.
Ik had een klein beetje respect voor hem gekregen, maar nu gun ik hem het licht in zijn ogen niet meer.Punt.
En nu kunne de NYS fans hun hartje is luchten, van hoe goed hij wel was.![]()
Elke wedstrijd aanrijden... Amaai, toffe kerel gij!
Als er ene een slipperke maakt vooraan, gaat die ook trachten de rest op te houden achter zich zenne, mag zijn wie da wilt...
Uw reactie van hierboven is zowiezo zeeeeeeeeeeeer overdreven, hoop da ge da zelf ook beseft als ge da nog nekeer naleest...