Jeugd van tegenwoordig

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Mojobiker
Mountainbiker

Post by Mojobiker »

Ikke in 2004. Ook van september tot eind januari. Lekker fris tijdens oefeningen.

Mojo
onex
Mountainbiker

Post by onex »

kawa wrote:
onex wrote: Idd die liepe daar alletwee rond... heb mijne bass opleiding i 2002 gedaan dus waar ze nu nog zitten weet ik niet :-)
2002? Ik ook.... periode? Ik september.
Kzat dan just ne lichting later :D binnen gegaan op Oktober den 2de
Chef WOUTERS
Mountainbiker

Post by Chef WOUTERS »

Hi Bikers,

tijdens het netsurfen toevallig op deze site geraakt.
Tot mijn verwondering moest ik vaststellen dat er hier een hoop "Chef Wouters fans" zitten.
Ik kon het dan ook niet nalaten om mij even te registreren om een bedankwoordje achter te laten aan de trouwe kijkers en fans...ook al is al deze dagelijkse aandacht nog steeds wennen voor mij...
Ik hoop dat jullie blijven genieten van de komende afleveringen van Mijn kadetten.

Grtz
Chef Patrick " De bullebak " Wouters

@J!nX: nu heb je ineens ook een antwoord op je vraag van pagina 1
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

Chef WOUTERS wrote:Hi Bikers,

tijdens het netsurfen toevallig op deze site geraakt.
Tot mijn verwondering moest ik vaststellen dat er hier een hoop "Chef Wouters fans" zitten.
Ik kon het dan ook niet nalaten om mij even te registreren om een bedankwoordje achter te laten aan de trouwe kijkers en fans...ook al is al deze dagelijkse aandacht nog steeds wennen voor mij...
Ik hoop dat jullie blijven genieten van de komende afleveringen van Mijn kadetten.

Grtz
Chef Patrick " De bullebak " Wouters

@J!nX: nu heb je ineens ook een antwoord op je vraag van pagina 1
Hey, da's dik!!!

Zou het niet mogelijk zijn om de jeugd in Mechelen(en dan vooral de "nieuwe Belgen) en de rest van Vlaanderen een paar maanden "respect" bij te brengen (zonder camera's)?

Ik "was" ook een Olivier toen ik in den troep ging...........dat scherpe kantje hebben ze er in Duitsland toch uitgekregen.
devil biker
Mountainbiker

Post by devil biker »

chef wouters hier op het forum :lol: =D>
ben benieuwd naar de komende afleveringen :-D word weer lachen
den mountenbiker
Mountainbiker

Post by den mountenbiker »

tof om eens goeiendag te komen zeggen Chef Wauters =D> hopelijk zijn er nog vele afleveringen op komst
Brunox
Mountainbiker

Post by Brunox »

Chef WOUTERS
Mountainbiker

Post by Chef WOUTERS »

Hi Bikers,

thx voor de positieve reacties (hoop dat het ook zo zal blijven)
Wat het opvoeden van bepaalde groeperingen aangaat, ben ik het eens dat dit soms met iets hardere hand moet gebeuren.
ben zelf opgegroeit in Winterslag (genk) en ken de problematiek hier omtrent.
Voor de meeste ligt de oorzaak aan hun opvoeding en kan je de schuld dikwijls alleen maar naar de ouders toeschuiven...de eerste verantwoordelijke... Voor sommige jongeren zou het leger of een andere organisatie waar de leefregels strikt nageleeft moeten worden een ideale uitweg bieden.
Maar voor anderen zal dit niet helpen en dit zijn dan de probleemgevallen in onze maatschappij. Dit moet opgelost worden door onze politiekers en het is zonde om daar veel woorden aan te verspillen op deze mooie "sportieve" site.
Wat de volgende afleveringen aangaat...zeker blijven kijken.
Er komen nog vele leuke dingen en bekijk vooral de mentaliteitsveranderingen die veel leerlingen tentoonspreiden...af en toe hoor je het kraken...zouden dit de leeuwen zijn???
Veel kijkplezier
Patrick "Chef Wouters"
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

Ik ga de komende afleveringen zeker volgen, zit normaal meer op de fiets dan voor TV!!!
den mountenbiker
Mountainbiker

Post by den mountenbiker »

Ik blijf deze serie volgen tot de volgende post ''Chef Wouters''Image
Post Reply