16/11/2008 Torhout

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
grote plateau
Kerstman

Post by grote plateau »

Vandaag weer een prima tochtje op 't gemakske gereden en 'k moet zeggen:'t was meer dan in orde!! Ne keer in de volle "vlote" aangezet rond 8.45u en 'k moet zeggen dat het heel wat anders is dan 's morgens vroeg.

Aan de volledige crew:nen dikke proficiat voor de picco-bello organisatie. =D> =D> =D>

Voor de mannen die de pijltjes moeten wegdoen:pak maar een dagske congé,want zo goed uitgepijld!!! =D> =D> =D>
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

Samen met Kleine Plateau de 43 gereden, en 'k moet zeggen dat de organisatie AF was.

Perfecte afpijling, goeie bevoorrading, parkoers met hier en daar een beetje schaatsen :wink: ... gewoon een leuke tocht.

Bedankt aan Lichterveldenoare, Katrien20, XIII en de ganse organisatie voor deze aangename voormiddag. =D> =D>

see you
driesp

Post by driesp »

de 43Km gereden, en moet zeggen bevoorrading en bepijling dik in orde.
het parcours lag erg zwaar, vond ik.
65km tegen 'k thuis was,

tot volgend jaar!
Legionair
Mountainbiker

Post by Legionair »

Ook deze rit gereden samen met drie andere kompanen van de Sint Rita trappers, die door een tekort aan tijd de 32 hebben gedaan, ik de 43.
En ik moet zeggen dat er inderdaad een paar mooie nieuwe stroken waren en alles picobello in orde !!!! Volgend jaar zijn wij er terug bij en hopelijk met Geertje deze keer.

Greetz
leffingenoartje
Kerstman

Post by leffingenoartje »

Ook genoten van het MTB weekend in Torhout =D>

Vrijdag de nachtrit gedaan dat zeker mijn ding niet is en daarom maar de kleine afstand gedaan #-o

Genoten van de mooie verlichting tijdens de rit, de goede bevoorrading en de jenever op het einde.

Wat gepraat met enkele forumbikers en de pannekoek naar binnen gespeeld en dat smaakte :wink:

Vandaag gekozen om terug naar Torhout te gaan voor de volle pot de 54 km. =D>

De eerste 22 km waren een kopie van vrijdag en toch verschoten hoe ik vrijdag zo goed kon door ploeteren met de vele slijk stroken #-o

Dat toch wel mijn ding is.

De bevoorradingen vandaag waren goed, de bepijling was zeker af, bike wash goed, douches warm en een leuke après =D> =D>

TOF tot volgend jaar :wink:
kommil foo
Mountainbiker

Post by kommil foo »

Proficiat aan lichterveldenaere katrien 20 en treize en hun hele team voor deze mooie tocht =D> .Heb ervan genoten maar ook afgezien #-o
Alles vond ik in orde alleen beetje veel volk op het parcour in het begin maar daar kunnen jullie niets aan doen .
Tot volgende week dan zitten we weekendje in mol met een bende steenbakkers
kommil
groten tetter
Mountainbiker

Post by groten tetter »

:lol: Proficiat aan het volledige TOF TEAM! Zowel op vrijdag als op zondag een prima organisatie. Jullie zijn er in geslaagd om nog nieuwe wegen te gaan gebruiken om en rond Torhout, en dat is niet eenvoudig met al die inrichtingen te Torhout. De lat ligt na het VTI en de TOF 2-daagse hoog, maar dat maakt de uitdaging voor ons des te groter om op 14 februari een even degelijke vvt te organiseren.

Wel ondervonden dat mijn schoeisel van m'n fiets aan vervanging toe is, #-o #-o #-o, glijden van de ene kant naar de andere, TOF!

Ik vraag me af wat voor banden de juiste keuze zijn voor een Belgische winter? Iemand een voorstel?
ansbiker
Mountainbiker

Post by ansbiker »

Voor het eerst deze toer gedaan samen met gino en bouwerke ed. We vonden dit zeker de mooiste tocht uit de omgeving van Torhout. De organisatoren kopiëren niet zomaar de andere ritten uit de omgeving, maar ze doen duidelijk hun eigen ding. =D> =D> =D> Overal waar mogelijk werd er gezocht om er toch maar een off-road stukske bij te lappen, de warande werd op een andere manier aangesneden om er toch maar een luske bij te lappen. =D> =D> =D> Proficiat aan de organisatoren voor het vele werk. Hier keren we zeker terug!
de fretter
Mountainbiker

Post by de fretter »

groten tetter wrote::.

Wel ondervonden dat mijn schoeisel van m'n fiets aan vervanging toe is, #-o #-o #-o, glijden van de ene kant naar de andere, TOF!

Ik vraag me af wat voor banden de juiste keuze zijn voor een Belgische winter? Iemand een voorstel?
Nobby Nic een allround band op en top. Op de weg en in de modder.
Mega Mingie
Mountainbiker

Post by Mega Mingie »

de fretter wrote:
groten tetter wrote::.

Nobby Nic een allround band op en top. Op de weg en in de modder.
Kan ik alleen maar bevestigen. Ik ben daar ook zeer tevreden over.

Wat de toch betreft: perfect uitgepijld, bevoorrading was ruim genoeg, mooie paden (en 'k was blij dat ik de "makkelijke" weg heb kunnen nemen). Alleen de inschrijvers om 8.00u moesten wat geduld hebben.
De 54 gereden en ik moet zeggen dat ik pomp af was!
Modder is niet mijn ding, maar op karakter geraak je ver.

Bedankt organisatie.
Post Reply