Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
flaming_jakke
Mountainbiker

Re: stephan aerts classic kalmthout

Post by flaming_jakke »

Marc_MTB wrote:zondag 16 november 2008 gaan wij naar kalmthout iemand van d endermonde zin om mee te gaan wij zijn met 4 personen.tof parcour,bij bevoorading soep,bij aankomst westmalle van het vat,en jeneverbar.vertrek rond 8.30
Kalmthout is dik in orde ! Vorig jaar ook geweest =D>

Heb de kalender voor dit weekend nog niet bekeken maar Kalmthout is alvast een mooie kanshebber ... 't is m'n favoriete bike-streek :bounce:

Welkom op forum trouwens !
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

amaai beast boy tis daar toch wel ne zwaren tocht in Roosdaal en dan nog met fietske naar ginder,chapeau....Hoever is da rijden en hoe rij je er naartoe tot in Ninove centrum ofzo? Ik ga ook naar daar tegen half negen normaal aan de start :bounce:
beast boy
Mountainbiker

Post by beast boy »

hey laagvlieger, zo ver is dat ook niet, ik rij langs de dijk naar Aalst, aan VD Nest links naast den Dender blijven, zwarte brug over, blijf aan die kant van de Dender en aan den Amylum rechtdoor, Erembodegem rechtdoor, Liedekerke rechtdoor, eens voorbij Liedekerke de baan op naar Pamel- Roosdaal, (wreed schoon stevig klimmeke) voorbij de kerk rechts en dan eerste straat links is de inschrijving. Kdoe de 50 km aan gewoon tempo, volgens 'tgevoel in de beentjes. Na aankomst kom ik vrij snel naar huis, als de bike wash lang aanschuiven is doe ik dat thuis. Dus heen en terug ngoei 80 à 85 km. Half acht vertrekken, twaalf uur thuis, just op tijd veur de warme patatjes :-D . Komaan mannen, wie gaat mee?
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

ja amaai twaalf uur thuis, dan mag er toch niets tegengaan denk ik zo.
Is mijn gedacht hé. 4,30uur voor 80a85 is niet niets hé, =D>
Eagle Stijn
Mountainbiker

Post by Eagle Stijn »

Den tocht in Roosdaal is idd ne zeer toffen. Heb hem 2 jaar geleden gereden.

Zou hem de zondag ook graag nog ne keer rijden maar ben niet thuis.

Iemand zin om de zaterdag nen tt te gaan rijden?
TimDC
Mountainbiker

Re: stephan aerts classic kalmthout

Post by TimDC »

flaming_jakke wrote:
Marc_MTB wrote:zondag 16 november 2008 gaan wij naar kalmthout iemand van d endermonde zin om mee te gaan wij zijn met 4 personen.tof parcour,bij bevoorading soep,bij aankomst westmalle van het vat,en jeneverbar.vertrek rond 8.30
Kalmthout is dik in orde ! Vorig jaar ook geweest =D>

Heb de kalender voor dit weekend nog niet bekeken maar Kalmthout is alvast een mooie kanshebber ... 't is m'n favoriete bike-streek :bounce:

Welkom op forum trouwens !
Ja Jakke, dit jaar nog meer off road, was vorig jaar al 80%. Dus dik in orde. De Kris gaat ook al mee en volgens jou den Tom ook zekers.
Ik kijk er al naar uit :bounce:
beast boy
Mountainbiker

Post by beast boy »

Zijn er nog Dendermondse bikers die de tt in Roosdaal rijden? Half negen ter plekke vertrekken lijkt me o.k. Grtz
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

Ik zal er met ne man of 4 zijn, maten rond 08.15 à 08.30 aan de start.Te Roosdaal wel te verstaan :bounce:
blade
Mountainbiker

Post by blade »

jo de mannen ik ben genezen :drunk: ,wel vandaag zijn we naar tja hoe noemt dat daar weer :oops: allee tis in ninove we hebben daar de 38km gedaan kei ferm azo vettig :drunk: twas dik in orde , behalve om te douchen [-X ge moest diene kabel voor het water te laten lopen altijd vasthouden en in een groote ee zaal allee stal :roll: maar allee ik heb het goed uitgereden das goe ik ben al kontent :-D want als ge een dikke week met hmhm :oops: de wc zag mij graag ,begrijpt ge het :wink: allee mannen tot de zondag????? =D> [-o<
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

Wie gaat er zaterdag naar Baasrode?
Post Reply