Mario Declercq mountainbiker?

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
etienne
Mountainbiker

Post by etienne »

metalgod wrote: En persoonlijk zou de bond toch Mario voorrang moeten geven! als je ziet welk palmares hij heeft bij elkaar gereden, 3x werelkampioen,2 x belgisch kampioen, 13de ooit in parijs roubaix, successen in de tour enz..
En zeg nu eerlijk de super mario naar de olympische spelen sturen heeft toch meer élan dan pakweg een jimmy tielens die hier en daar al eens een 8ste plaats heeft bijeengesprokkeld!
Met zo een redenering kan je evengoed Johan Musseeuw of Stefan Everts naar Athene sturen, die hun palmares is nog groter dan dat van Mario.

Jimmy Tielens die hier en daar een ereplaats heeft bijeengesprokkeld .....dat is dus nog 100keer beter dan mario .... die heeft enkel nog maar een strandrace gewonnen met een MTB.
scott racer
Mountainbiker

Post by scott racer »

[-X 38 jaar en dan nog iets willen bewijzen #-o
Laat die "super" der maar af en laat hem maar op zijn crossfietske rijden.
Waarom hoort ge niks van Wellens en Nys :wink: ,omdat die op hun "vak" blijven waar ze héél goe in zijn .
De Fluppe is en blijft den beste!!! \:D/
vommie
Mountainbiker

Post by vommie »

Het Nieuwblad gisteren : Jimmy Tielens won net als vorig jaar de openingsmanche van de Flanders Cup in Kortenberg. "De hoop op de Spelen in Athene heb ik nog niet opgegeven", toonde de Limburger zich opvallend strijdvaardig.

Zo hebben we het graag. Eens antwoorden met de pedalen. Proficiat met de overwinning.
metalgod
Mountainbiker

Post by metalgod »

luister mario de clerq staat synoniem voor succes, 3 wk's,2bk's tal van overwinningen in superprestige en wereldbeker en tal van zeges op de weg!
nu kun je toch moeilijk da koerske da jimmy tielens zopas gewonnen heeft vergelijken met de grote succesen die de grote mario de clerq in zijn prachtige carriere heeft behaalt
mario goes to athens!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

Noem is een paar zeges van MDC op de weg?
Wie zich volgens de normen van het BOIC kwalificeert gaat naar Athene, en we zullen wel zien of MDC die normen haalt, en Jimmy heeft dezelfde kansen en is in een rechtstreeks duel tegen MDC op een technisch mtb parkoers zeker niet kansloos..en er zijn er nog een paar in Belgie die kwa mtb beter zijn dan MDC, maar misschien niet goed genoeg om de normen te halen.
metalgod
Mountainbiker

Post by metalgod »

ik vind dat men toch meer respect moet hebben voor mario hij is altijd de gebeten hond maar is ook diegene die altijd voor een spannende koers zorgt, dat kan moeilijk gezegd worden van diene dikke bleiter van baal!!
ik denk niet dat jimmy tielens maar eerder filip en roel zich zorgen moeten maken want de mario die kan 6 keer sterven in een wedstrijd maar 10 keer terug verrijzen!!!
jimmy tielens daarentegen is voor de mario slechts een hobbeltje in de weg naar het grote succes in athene!!!!
Guest

Post by Guest »

Moge de beste winnen \:D/
farmer/cowboy
Mountainbiker

Post by farmer/cowboy »

Dacht ik ook al,
PS Maurice,waar is uwe schonen avatar naartoe?? :lol: :D
ka.dee
Management

Post by ka.dee »

Efkes grote kuis gehouden.
@Metalgod: lees hierboven de gebruikersregels eens. Dit forum dient enkel en alleen om over MTB te praten en te discussieren MAAR dan wel op een deftige manier. Ge moet niemand beginnen aan te vallen en zeker geen mensen die ge nie persoonlijk kent.

MDC en mountainbike zal altijd wel een discussie blijven, geen probleem maar laten we het wel deftig houden he.

Dat MDC om te beginnen eens deelneemt aan een wedstrijd. Met al hetgeen vorige week in de gazetten is verschenen leek het mij vorige zondag wel het ideale moment om de daden bij zijn woorden te voegen.
FRENS
Mountainbiker

Post by FRENS »

Vandaag in Nieuwsblad :

Filip Meirhaege daagt 'mountainbiker' De Clercq uit - 19/03/2004

In mountainbikekringen wordt opvallend sceptisch gereageerd op het voornemen van vice-wereldkampioen veldrijden Mario De Clercq om te proberen zich als derde Belg te kwalificeren voor de Olympische Spelen in Athene. ,,Ik vrees dat Mario zich belachelijk gaat maken'', aldus wereldkampioen Filip Meirhaeghe. ,,Pas op, ik heb veel respect voor De Clercq en wil hem zelfs steunen. Maar als hij afhaakt of niet slaagt, zal de kritiek groot zijn. Kijk, ik daag Mario uit. In de eerste WB-manche in Madrid zal hij zich al direct goed moeten klasseren om in Houffalize een voordelige startpositie te kunnen opeisen. Top-acht zou fantastisch zijn, maar daar geloof ik niet in. Zelfs bij de eerste twintig verwacht ik hem niet.'' (MS)
Post Reply