16/11/08 Geel-Bel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Hemd
Mountainbiker

Post by Hemd »

Menne maat sms'te deze morgen af...kids ziek dus alleen op pad. En toch maar naar Geel gegaan. Met fiets thuis vertrokken vanuit Tongerlo om 8h. Ginder de 45km gedaan (geen idee van de juiste afstand, het leek wat meer). Altijd goed tempo gehouden, buiten de singletracks dan waar soms tragere bikers reden en gentlemen als ik ben wacht ik steeds tot ik proper voorbijkan met een bedankje. Parkoers lag er goed bij en voor die streek weeral verrassende tracks. Ik had ook beter die Maca die je kreeg binnengekapt, soms de echt rappe mannen toch moeten lossen.
Ik had geen problemen met die groene bordjes echter. Top organisatie, doe zo verder mannen.
Om 11H30 was ik al terug thuis, vrouwke ook content.
Nu nog de bike kuisen, hangt toch wel wat vuiligheid aan zo te zien.
sportyboy
Mountainbiker

Post by sportyboy »

de 45 gedaan, schoon toerke. nie echt uitdagend maar wel leuk om te crossen. Wel veraderlijk veel wortels. had iets meer dan 45 km (in totaal 62km met van- en naar huis rijden meegerekend)
Trekkie 800
Mountainbiker
Location: Trek 800 / Trek 6500 Flaire Duotone / Trek TopFuel 9

Post by Trekkie 800 »

Ondanks mijn overslapen en een kettingbreuk weer een toffe ochtend gehad. Ik kon bij mij in Turnhout ook gaan maar dat had ik me toch beklaagd. Bepijling kon soms wel wat beter en inderdaad die groene pijltjes vielen soms wel niet goed op. Nogmaals bedankt aan die kerel die mijn ketting terug heeft gefixd.
Vrij zeker dat ik volgend jaar terug kom
Dirty Daddy
Mountainbiker
Location: Specialized Stumpjumper Comp 29" 2012, Salsa Spearfisch 1, Specialized Columbus(Race)

Post by Dirty Daddy »

Vanochtend ook eerst sms gehad van onze salon biker dat hij niet mee reed gelukkig kon ik nog op een andere slijkfretter rekenen om mee te vertrekken vanuit Tongerlo...daaraan gekomen nog snel een andere slijkfretter opgepikt en vertrokken.... knappe tocht,veel afwisseling,weinig asfalt,technische stukskes en (kleine) heuveltjes..geen last gehad met de bepijling,goede bevooraading en dan patat he,moet weer lukken, voet achter tak of wortel blijven hangen,uit de pedaal getrokken...redelijk last van buikspieren aan rechterkant maar toch tandje gebeten en de 35 km dan maar uitgedabt( iets lager #-o tempo dan anders..allez had maar 19.8 gemiddelde meer over)...maar jaKammeraad had minder sjans,op 12km van de streep geschoven over natte bladeren,hups vant fietske af,knal op zen schouder...toch ook hij uitgereden en dan bennek er mee naar de spoedgevallen geweest in Geel.Resultaat: gewricht tussen sleutelbeen en schouderblad gescheurd en zware bloed uitstorting rond...gedaan met biken dit jaar... zeer jammer...voor de rest ons toch goe geamuseerd en komen volgend jaar zeker weer...

PS: om toch maar te zagen: Bike wash vond ik iets minder heb toch liever de spriet....
douwen
Mountainbiker

Post by douwen »

fcb wrote:
kdi wrote:Vandaag de pijltjes zien hangen ... het zijn terug van die leuke groene :-)
Zoiets snap ik nu niet se .
Dat beloofd voor morgen , zal dikwijls kunnen terugdraaien :-D
Misschien een klein uitleg hierover: als organisatie ben je financieel wat afhankelijk van sponsors, als de sponsor die de pijltjes sponsort groene pijltjes wil kan je daar als organisatie weinig aan doen. Op pc zag het groen er veel opvallender uit, m-aar eenmaal gedrukt viel dat wat tegen...

Volgend jaar beloven we betere pijtjes.
Alle andere opbouwende kritiek is altijd welkom!

mvg
Challenge Duathlon Team Geel
fcb
Mountainbiker

Post by fcb »

douwen wrote:
fcb wrote:
kdi wrote:Vandaag de pijltjes zien hangen ... het zijn terug van die leuke groene :-)
Zoiets snap ik nu niet se .
Dat beloofd voor morgen , zal dikwijls kunnen terugdraaien :-D
Misschien een klein uitleg hierover: als organisatie ben je financieel wat afhankelijk van sponsors, als de sponsor die de pijltjes sponsort groene pijltjes wil kan je daar als organisatie weinig aan doen. Op pc zag het groen er veel opvallender uit, m-aar eenmaal gedrukt viel dat wat tegen...

Volgend jaar beloven we betere pijtjes.
Alle andere opbouwende kritiek is altijd welkom!

mvg
Challenge Duathlon Team Geel
Ze vallen idd niet heel hard op , maar dat hebben jullie heel goed opgelost door er genoeg te hangen .
Daar kunnen veel organisaties nog iets van leren . Ik heb er geen enkele gemist , dus chapeau .
daelman
Mountainbiker

Post by daelman »

best een leuk tochtje. hemd ook even gezien toen die onderweg was maar hij mij niet. (ik zat stiekem in de auto :-$ )
Hemd
Mountainbiker

Post by Hemd »

Ik dacht al dat ge erwaart, in de verte bij de inschrijving nen hoop leden van u clubke gezien...ik dacht van...die halen me wel in. Maar niks gezien...winterslaapke ? :P
full speed down
Mountainbiker

Post by full speed down »

goed geamuseerd,ni teveel slijk,redelijk tempo kunnen aanhouden met de groep,tot alles sKeurde naar het einde toe. avs 26.
daelman
Mountainbiker

Post by daelman »

Hemd wrote:Ik dacht al dat ge erwaart, in de verte bij de inschrijving nen hoop leden van u clubke gezien...ik dacht van...die halen me wel in. Maar niks gezien...winterslaapke ? :P
lang aan de inschrijving gestaan en eerste stuk op't gemakske gereden. na de bevoorrading gas wat opengetrokken.
en aan de vakschool in mol schoof men voorwiel weg en daar hing ik aan de draad :oops:
Post Reply