Jeugd van tegenwoordig
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
-
Chef WOUTERS
- Mountainbiker
Post by Chef WOUTERS »
Hi Bikers,
tijdens het netsurfen toevallig op deze site geraakt.
Tot mijn verwondering moest ik vaststellen dat er hier een hoop "Chef Wouters fans" zitten.
Ik kon het dan ook niet nalaten om mij even te registreren om een bedankwoordje achter te laten aan de trouwe kijkers en fans...ook al is al deze dagelijkse aandacht nog steeds wennen voor mij...
Ik hoop dat jullie blijven genieten van de komende afleveringen van Mijn kadetten.
Grtz
Chef Patrick " De bullebak " Wouters
@J!nX: nu heb je ineens ook een antwoord op je vraag van pagina 1
Tot mijn verwondering moest ik vaststellen dat er hier een hoop "Chef Wouters fans" zitten.
Ik kon het dan ook niet nalaten om mij even te registreren om een bedankwoordje achter te laten aan de trouwe kijkers en fans...ook al is al deze dagelijkse aandacht nog steeds wennen voor mij...
Ik hoop dat jullie blijven genieten van de komende afleveringen van Mijn kadetten.
Grtz
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Hey, da's dik!!!Chef WOUTERS wrote:Hi Bikers,
Grtz
Zou het niet mogelijk zijn om de jeugd in Mechelen(en dan vooral de "nieuwe Belgen) en de rest van Vlaanderen een paar maanden "respect" bij te brengen (zonder camera's)?
Ik "was" ook een Olivier toen ik in den troep ging...........dat scherpe kantje hebben ze er in Duitsland toch uitgekregen.
- devil biker
- Mountainbiker
Post by devil biker »
chef wouters hier op het forum
ben benieuwd naar de komende afleveringen
word weer lachen
ben benieuwd naar de komende afleveringen
- den mountenbiker
- Mountainbiker
Post by den mountenbiker »
tof om eens goeiendag te komen zeggen Chef Wauters
hopelijk zijn er nog vele afleveringen op komst
- Brunox
- Mountainbiker
En mee met zijne tijd.
Fan van de eerste minuut
http://nl.netlog.com/Chef_Wouters_JVT
http://www.facebook.com/group.php?gid=32636679546
Fan van de eerste minuut
http://nl.netlog.com/Chef_Wouters_JVT
http://www.facebook.com/group.php?gid=32636679546
-
Chef WOUTERS
- Mountainbiker
Post by Chef WOUTERS »
Hi Bikers,
thx voor de positieve reacties (hoop dat het ook zo zal blijven)
Wat het opvoeden van bepaalde groeperingen aangaat, ben ik het eens dat dit soms met iets hardere hand moet gebeuren.
ben zelf opgegroeit in Winterslag (genk) en ken de problematiek hier omtrent.
Voor de meeste ligt de oorzaak aan hun opvoeding en kan je de schuld dikwijls alleen maar naar de ouders toeschuiven...de eerste verantwoordelijke... Voor sommige jongeren zou het leger of een andere organisatie waar de leefregels strikt nageleeft moeten worden een ideale uitweg bieden.
Maar voor anderen zal dit niet helpen en dit zijn dan de probleemgevallen in onze maatschappij. Dit moet opgelost worden door onze politiekers en het is zonde om daar veel woorden aan te verspillen op deze mooie "sportieve" site.
Wat de volgende afleveringen aangaat...zeker blijven kijken.
Er komen nog vele leuke dingen en bekijk vooral de mentaliteitsveranderingen die veel leerlingen tentoonspreiden...af en toe hoor je het kraken...zouden dit de leeuwen zijn???
Veel kijkplezier
Patrick "Chef Wouters"
thx voor de positieve reacties (hoop dat het ook zo zal blijven)
Wat het opvoeden van bepaalde groeperingen aangaat, ben ik het eens dat dit soms met iets hardere hand moet gebeuren.
ben zelf opgegroeit in Winterslag (genk) en ken de problematiek hier omtrent.
Voor de meeste ligt de oorzaak aan hun opvoeding en kan je de schuld dikwijls alleen maar naar de ouders toeschuiven...de eerste verantwoordelijke... Voor sommige jongeren zou het leger of een andere organisatie waar de leefregels strikt nageleeft moeten worden een ideale uitweg bieden.
Maar voor anderen zal dit niet helpen en dit zijn dan de probleemgevallen in onze maatschappij. Dit moet opgelost worden door onze politiekers en het is zonde om daar veel woorden aan te verspillen op deze mooie "sportieve" site.
Wat de volgende afleveringen aangaat...zeker blijven kijken.
Er komen nog vele leuke dingen en bekijk vooral de mentaliteitsveranderingen die veel leerlingen tentoonspreiden...af en toe hoor je het kraken...zouden dit de leeuwen zijn???
Veel kijkplezier
Patrick "Chef Wouters"
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Ik ga de komende afleveringen zeker volgen, zit normaal meer op de fiets dan voor TV!!!
- den mountenbiker
- Mountainbiker