15/11/08 Gruitrode

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Josss
Mountainbiker

Post by Josss »

Beste Ghostbiker:
Als jouw fiets bij het sluiten van de fietsenstalling daar nog instond, dan had men in de kantine de eigenaar (jij dus) moeten gaan zoeken om de sluiting te melden.
Bedankt dat je dit gemeld hebt : ik zal dit zeker onderzoeken : als ikzelf nog daar was geweest ( helaas moest ik op ziekenbezoek) zou dit alleszins nooit gebeurd zijn.
Ghost-biker
Mountainbiker
Location: Ghost RT5700 - Merida HFS 3000V - Ridley ignite team

Post by Ghost-biker »

Josss wrote:Beste Ghostbiker:
Als jouw fiets bij het sluiten van de fietsenstalling daar nog instond, dan had men in de kantine de eigenaar (jij dus) moeten gaan zoeken om de sluiting te melden.
Bedankt dat je dit gemeld hebt : ik zal dit zeker onderzoeken : als ikzelf nog daar was geweest ( helaas moest ik op ziekenbezoek) zou dit alleszins nooit gebeurd zijn.
Ik heb dit enkel vermeld op het forum om de mogelijkheid te geven er lessen uit te trekken. Ik zou niet graag hebben dat dit ruzie in de club zou geven, heb me hier trouwens reuze geamuseerd :-D
Josss
Mountainbiker

Post by Josss »

Beste Ghostbiker : ik heb de zaak van de fietsenstalling onderzocht.
Zij was open tot 16.30u ( en dit was aangekondigd)
Om 16.45 u is men in de kantine gaan zeggen dat de fietsenstalling opgedoekt werd: iedereen was dus op de hoogte.
Wat mij betreft , is er dus geen fout gebeurd door de helpers.
Voor mij is daarmee de zaak afgehandeld.
Ik denk dat misschien eerder de deelnemer de nodige lessen moet trekken hieruit : een beetje respect voor de vrijwilligers die er voor zorgen dat iedereen een fijne fietsdag heeft , moet toch kunnen.
woepie 88
Mountainbiker

Post by woepie 88 »

mooie tocht alles prima georganiseerd was af =D>
Bruce Wayne
Mountainbiker

Post by Bruce Wayne »

vond het een mooie tocht, mede door de modder flink afgezien,.
bedankt
jcz
Mountainbiker

Post by jcz »

was de eerste keer dat ik er een toertocht deed en heb er geen spijt van.
om 14.30 vertrokken (laatste denk) 42km op de teller en genoten van het parcour,2 bevooradingen MET drank en ne koek een perfecte afpijling.
tot de volgende zeg ik dan
Post Reply