Ongehoord gedrag

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
pvandebe
Mountainbiker

Post by pvandebe »

MC Jo wrote:Voor mij is het eigenlijk simpel hoor :
Vermits we normaal gezien aan de rechterkant van de straat rijden, gebruiken we de linkerhand. Gewoon linkerhand omhoog steken en wijsvinger in de lucht steken. Simpel en risico's om met uw gezicht op de grond te vallen.
't is gewoon een teken van : he, ik heb je gezien, dag.
Ik begin er mee vanaf van 't weekend ze, alleen op de baan hé of als ik alleen aan het rijden ben, want als we dat moeten doen op een TT kunnen we gans de rit met één hand rijden.
:lol: :lol: :lol:

Gij grapjas, dat wil dan zeggen dat ge in de verkeerde richting de TT aan 't rijden zijt :lol:
pvandebe
Mountainbiker

Post by pvandebe »

stijn13 wrote:
gtbiker wrote: wel dat heb ik gdn maar heb hem als snotneus ferm op zen bakkes geklopt. en da was naar mijn inziens zijn verdiende loon.
In mijn ogen een foute reactie van jou, en zeker niet stoer/slim/doordacht.
Misschien een foute maar dan wel een natuurlijke foute reactie want den andere heeft heel wat meer fout gedaan en is dan nog arrogant ook :evil:

PS.: Zopas.....op donderdag ? 't Was toch niet op de TT van de flikken zeker ???
MC Jo
Mountainbiker
Location: GT Zaskar 100 9R; Scott Spark 720; Merida Scultura 400 disc;

Post by MC Jo »

MC Jo wrote:
pvandebe wrote:
MC Jo wrote:Voor mij is het eigenlijk simpel hoor :
Vermits we normaal gezien aan de rechterkant van de straat rijden, gebruiken we de linkerhand. Gewoon linkerhand omhoog steken en wijsvinger in de lucht steken. Simpel en risico's om met uw gezicht op de grond te vallen.
't is gewoon een teken van : he, ik heb je gezien, dag.
Ik begin er mee vanaf van 't weekend ze, alleen op de baan hé of als ik alleen aan het rijden ben, want als we dat moeten doen op een TT kunnen we gans de rit met één hand rijden.
:lol: :lol: :lol:

Gij grapjas, dat wil dan zeggen dat ge in de verkeerde richting de TT aan 't rijden zijt :lol:
Da kan ook, maar 't is eerder als volgt : ik rij zo traag dat iedereen mij voorbij rijdt en ik zeg tegen iedereen die mij passeert : yoo met mijn hand in de lucht!! :-D :-?
pvandebe
Mountainbiker

Post by pvandebe »

MC Jo wrote:
Da kan ook, maar 't is eerder als volgt : ik rij zo traag dat iedereen mij voorbij rijdt en ik zeg tegen iedereen die mij passeert : yoo met mijn hand in de lucht!! :-D :-?
[/quote]

Zie dan maar dat dat niemand ziet als een teken van agressiviteit als die hand naar boven gaat :lol:
Sjoerie
Mountainbiker

Post by Sjoerie »

gtbiker wrote:ik zelf ben zopas ten val gekomen door een andere biker.
en dit was geen ongelukje hij is gwn doorgereden maar aan de bevoorrading kwam ik hem tegen en ben ik op hem afgestapt met de vraag of hij zo een gedrag normaal vond.
waarop hij antwoorde:hee snotneus ga eens op een ander zagen!
wel dat heb ik gdn maar heb hem als snotneus ferm op zen bakkes geklopt. en da was naar mijn inziens zijn verdiende loon.
Gene zever! Ni horen = voelen, heerlijk :lol:
pikethebike jr
Mountainbiker

Post by pikethebike jr »

gtbiker wrote:ik zelf ben zopas ten val gekomen door een andere biker.
en dit was geen ongelukje hij is gwn doorgereden maar aan de bevoorrading kwam ik hem tegen en ben ik op hem afgestapt met de vraag of hij zo een gedrag normaal vond.
waarop hij antwoorde:hee snotneus ga eens op een ander zagen!
wel dat heb ik gdn maar heb hem als snotneus ferm op zen bakkes geklopt. en da was naar mijn inziens zijn verdiende loon.
Up ze mulle!! Groot gelijk, arrogante klootzakskes zoals die gast verpesten de sfeer toch alleen maar op TT's.

Pike jr :wink:
El Léo
Mountainbiker
Location: Specialized Epic/Specialized Stumpjumper Expert/Specialized Tarmac Pro SL

Post by El Léo »

Alle lompe boeren op fietsen horen inderdaad niet thuis in de gezellige volksheid van de veldtoertochten. Ik heb al jaren op een heel subtiele plaats een fietsbel van BBB op AL mijn fietsen (2 mtb's en een koersfiets) zodat ik iedereen op tijd en op een "normale" manier kan verwittigen dat ik ga passeren. En kom nu niet zeggen dat die 15gr méér op de fiets het verschil gaan maken, want dan moet het toch zijn dat de beentjes op de limiet van hun kunnen aan het presteren zijn hé!
pikethebike jr
Mountainbiker

Post by pikethebike jr »

El Léo wrote:Alle lompe boeren op fietsen horen inderdaad niet thuis in de gezellige volksheid van de veldtoertochten. Ik heb al jaren op een heel subtiele plaats een fietsbel van BBB op AL mijn fietsen (2 mtb's en een koersfiets) zodat ik iedereen op tijd en op een "normale" manier kan verwittigen dat ik ga passeren. En kom nu niet zeggen dat die 15gr méér op de fiets het verschil gaan maken, want dan moet het toch zijn dat de beentjes op de limiet van hun kunnen aan het presteren zijn hé!
=D> =D> Amen =D> =D>
JurgenG
Mountainbiker

Post by JurgenG »

El Léo wrote:En kom nu niet zeggen dat die 15gr méér op de fiets het verschil gaan maken, want dan moet het toch zijn dat de beentjes op de limiet van hun kunnen aan het presteren zijn hé!
Op mijne fiets geen bel voor volgende redenen:
- ik rij altijd trager dan al die anderen
- een bel op een een MTB is geen zicht
- ik weeg zelf 20kg teveel dus die 15gr meer zijn er echt teveel aan

:wink: :wink: :wink:
xtremebiker
Mountainbiker

Post by xtremebiker »

ik heb nooit een bel gehad en zal nooit een bel hebben . Punt uit. Ik heb altijd geroepen en zelfs dank u gezegd als ik langs mocht en was . waarom moet je bellen . Simpel je voorganger rijd niet uiterst rechts en dat geld overal waarom moet ik een bel kopen omdat anderen zich het recht toe te eigenen de wet te mogen overtreden .
Aaaaaaaaaah de bos is geen openbare weg dank u een bel is ook maar alleen verplicht op openbare wegen . Dus de pot verwijt de ketel . Natuurlijk nogmaals ik ben in overtreding dat ik geen bel heb maar ik moet ze gebruiken als de anderen in overtreding zijn . En er is nog steeds geen wet die zegt dat ik moet bellen als ik voorbij zou willen mogen. Ik arrogant zeer zeker maar mijn arrogantie komt voor uit de arrogantie van anderen . en och na 38 jaar op de fiets weet je wel iets
Post Reply