15/11/08 Gruitrode
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- orbea-rider
- Mountainbiker
Post by orbea-rider »
ik vond het ook een geslaagde tocht met zeer goede bepijling en bevooradingen. proficiat aan de organisatie

- Ghost-biker
- Mountainbiker
- Location: Ghost RT5700 - Merida HFS 3000V - Ridley ignite team
Post by Ghost-biker »
zoals reeds vermeld, leuke tocht met goede uitpijling en kalkaanduidingen in de bochten
heb toch een paar minpunten:
* geen drank meer aan de bevoorrading en ben toch om 13u30 gestart voor de 46, en er waren er nog een hoop na mij
* toen ik om 17u10 uit de cafetaria kwam stond mijn fiets en die van mijn collega gewoon tegen de muur, geen bewaking meer te zien. dit vind ik gewoon niet kunnen

heb toch een paar minpunten:
* geen drank meer aan de bevoorrading en ben toch om 13u30 gestart voor de 46, en er waren er nog een hoop na mij
* toen ik om 17u10 uit de cafetaria kwam stond mijn fiets en die van mijn collega gewoon tegen de muur, geen bewaking meer te zien. dit vind ik gewoon niet kunnen
- saiko
- Test team
der stond toch heel duidelijk aangegeven dat de bewaking maar duurde tot een bepaald uur. 16.00 of 17.00 als ik mij niet vergis.Ghost-biker wrote: * toen ik om 17u10 uit de cafetaria kwam stond mijn fiets en die van mijn collega gewoon tegen de muur, geen bewaking meer te zien. dit vind ik gewoon niet kunnen![]()
![]()
Die mannen gaan ook niet in de koude blijven staan he.
Dan zou ik op z'n minst verwachten dat ze iets kwamen zeggen in het cafetaria.Brunox wrote:Had ge jouw fiets dan niet op slot gezet of al in de auto gelegd ?
Je kan niet verwachten dat de vrijwilligers blijven tot alle fietsen weg zijn he.
Sommige blijven plakken tot ......
Het kot zou te klein zijn als ik zoiets zou meemaken, je geeft je fiets tenslotte in vertrouwen af!
- G-m@n.
- Mountainbiker
en er stond duidelijk tot hoelaat er bewaking was....kawa wrote:Dan zou ik op z'n minst verwachten dat ze iets kwamen zeggen in het cafetaria.Brunox wrote:Had ge jouw fiets dan niet op slot gezet of al in de auto gelegd ?
Je kan niet verwachten dat de vrijwilligers blijven tot alle fietsen weg zijn he.
Het kot zou te klein zijn als ik zoiets zou meemaken, je geeft je fiets tenslotte in vertrouwen af!
kunnen slecht op de mannen wachten die blijven plakken aan den toog.
als ge dan toch zo in zit met uwe fiets laat ge hem daar toch niet staan!
ik toch niet......
Zelfs als er een uur stond tot hoe laat er bewaking zou zijn...G-m@n. wrote:en er stond duidelijk tot hoelaat er bewaking was....kawa wrote:Dan zou ik op z'n minst verwachten dat ze iets kwamen zeggen in het cafetaria.Brunox wrote:Had ge jouw fiets dan niet op slot gezet of al in de auto gelegd ?
ik toch niet......
Het kost die mannen een (hele) kleine moeite om even binnen te stappen en te roepen dat ze gaan stoppen.
Men zit daar trouwens nog altijd de club te sponseren en tijdens een gezellige babbel met een goeie Trappist ga je niet constant op je klok kijken.
Frenske en ik zijn ook eens blijven plakken aan de toog in Hechtel, maar hier kwam men wel netjes binnen om te zeggen dat we onze fietsen moesten komen ophalen...
Soit, ieder zijn mening, maar ik vind dat ghost-biker dit gerust als minpunt mag brengen.
- UBO
- Mountainbiker
Vond dit een prachtige tocht, de eerste keer dat ik in omstreken neeroeteren reed en dat ik mij eens geamuseerd heb op mijn fiets. Andere tochten in Neeroeteren vielen altijd wel een beetje tegen, toch wat het parkoer betreft. Bij de 2de bevoorrading geluk gehad dat ik juist nog wat drinken en eten had, maar volgens mijn vriendin, die daar later kwam, was dit probleem opgelost
. Organisatie heeft hier goed werk geleverd.
- Ghost-biker
- Mountainbiker
- Location: Ghost RT5700 - Merida HFS 3000V - Ridley ignite team
Post by Ghost-biker »
Toen we onze fiets in de bewaking stalde, hebben we gevraagd aan de wakers of de bewaking nog open bleef, daar ze toch reeds een deel hadden opgeruimd. we hebben toen te horen gekregen dat we in vertrouwen onze fiets hier nog konden stallen, dan mag je toch hopen dat dit inderdaad gebeurd.kawa wrote:Zelfs als er een uur stond tot hoe laat er bewaking zou zijn...G-m@n. wrote:en er stond duidelijk tot hoelaat er bewaking was....kawa wrote: Dan zou ik op z'n minst verwachten dat ze iets kwamen zeggen in het cafetaria.
ik toch niet......
Het kost die mannen een (hele) kleine moeite om even binnen te stappen en te roepen dat ze gaan stoppen.
Men zit daar trouwens nog altijd de club te sponseren en tijdens een gezellige babbel met een goeie Trappist ga je niet constant op je klok kijken.
Frenske en ik zijn ook eens blijven plakken aan de toog in Hechtel, maar hier kwam men wel netjes binnen om te zeggen dat we onze fietsen moesten komen ophalen...
Soit, ieder zijn mening, maar ik vind dat ghost-biker dit gerust als minpunt mag brengen.
Bovendien was er inschrijving tot 14u00, een toerke van 46km met 2 bevoorradingen, vervolgens lang aanschuiven aan de afspuitstand, douchen en een leffeke binnenkappen, als je dan om 17u10 terug aan de bewaking staat denk ik niet dat dit overdreven laat is.