Samen met Karel van Wijnendaele, Bien, Heisse, Le President, kolonel Vanderzeypen, Tetter, Groten Tetter, Pettatti, Klein Boeleke, Pé Tetter, Klaries, Brunten en speciaal voor deze gelegenheid ook Manueel en Sabien.
Rond 8 uur in gang getrokken voor de kleine tocht. Ja de kleine.
We hadden immers een paar extra tankplekken voorzien.
Het viel direkt bij de start al op dat Groten Tetter zich heel goed geprepareerd had voor de rit. Welke nafte hij getankt had weten we nog altijd niet, maar het was heel straffe denken we.
Na een korte aanloop werden we direkt met onze neus op de modderige feiten gedrukt. Als dat eerste veld een indicatie werd voor de rest van de rit, dan wisten we het wel.
De koppekes zagen al direkt rood en het moteurke draaide al niet zo rond meer. Voetje zetten, dat wel niet, maar dit strookje kon tellen.
Bij de eerste keuzemogelijkheid moeilijk/makkelijk reed ik plots heel alleen. De meeste anderen kozen voor het gemakkelijke. Wat verstandig bleek achteraf.
Ik voelde me een beetje eenzaam
Groten Tetter schoof vlotjes voorbij tot hij met veel geklingel en geklangel onderdeel van het decor werd.
Hij had die paaltjes niet zien liggen. Het waren er dan ook maar een hoop van een stuk of dertig.
De sfeer was direkt goed en de toon gezet voor een avondje puberplezier.
De modder deed er verder niet meer toe.
Dat mijn versnellingen met vertraging, of helemaal niet meer werkten
Het werd een feeëriek tochtje. Sommige stukken waren echt magisch aangekleed.
Je moest al heel zot geweest zijn om hier zo snel mogelijk door te vliegen.
De warande omgetoverd in een prachtige balzaal met uitgebreid buffet.
Voeg daarbij nog dat wij zelf voor de groep nog een 3-tal extra stops ingelast hebben, en je begrijpt dat
Sorry voor de mannen die ook stilvielen bij ons.
Dit was Tetters only.
Er was wel een codewoord. Een paar snodaards hebben het gevonden.
Bravo.
Maar het was eigenlijk niet echt moeilijk...
Den après liep vaneigens uit. Wat wil je.
Om 3 uur thuisgekomen.
Heb de rest in plan gelaten.
Moest werken 's morgens. Naaste jare beter verlof plannen
Weet dus niet hoe de avond geeindigd is, maar hij kon toen al niet meer stuk.
TOFFERS
Het was (weeral eens) subliem
Tot zondag