23/11/2008 Sint-BaafsVijve (Wielsbeke)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
grote plateau
Kerstman

Post by grote plateau »

Sind ik met de mtb rijdt,heb ik nog geen enkele editie gemist :bounce: en dit zal niet vlug veranderen.
Ieder jaar al genoten van een prachtige rit,om maar niet te spreken van den après... #-o

Tot zondag,en der zal weer een aardig treintje op de rails staan.De vraag is:waar en wanneer ontspoort het dit jaar. :wink:
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

Image

:bounce:

tot zondag é
Kuitenbijter
Mountainbiker

Post by Kuitenbijter »

Ik verwater al als ik jullie teksten lees :bounce: :bounce: :bounce:
Aangezien jullie zeggen dat er veel bos in voorkomt en een 6 km lange offroad passage, zal ik zeker van de partij zijn.
Ik ben van zin om mijn broer mee te brengen voor zijn allereerste mtb tocht. Hopelijk ziet ie niet te veel af :lol: :lol: :lol:
GECKO
Mountainbiker

Post by GECKO »

Hmm, als ik dit allemaal lees ga ik mss toch de winterstop nog even uitstellen. Een goeie toertocht niet ver van mijn thuis dan moet ik erbij zijn. Als het niet al te slecht weer is dan kom ik wellicht af.

Ik ben niet bang van wat modder, maar vraag me toch af of alles nog vrij goed berijdbaar zal zijn. Ik heb een hekel aan onmogelijke modderstroken waar je alleen met een tractor door geraakt. :-?
De Pete
Mountainbiker

Post by De Pete »

GECKO wrote:Hmm, als ik dit allemaal lees ga ik mss toch de winterstop nog even uitstellen. Een goeie toertocht niet ver van mijn thuis dan moet ik erbij zijn. Als het niet al te slecht weer is dan kom ik wellicht af.

Ik ben niet bang van wat modder, maar vraag me toch af of alles nog vrij goed berijdbaar zal zijn. Ik heb een hekel aan onmogelijke modderstroken waar je alleen met een tractor door geraakt. :-?
Is zeker berijdbaar, ook al regent het dagen aan een stuk! Alé als uw benen goed zijn hé!
Mister T.
Mountainbiker

Post by Mister T. »

Ook de Brigandsbikers, waaronder mezelf, tekenen present voor deze tocht. Hopelijk blijft het weer wat droog... :-?
MoozeMeiske
Mountainbiker
Location: ne zwarten met een bitje roze en ne witten met een bitje zwart

Post by MoozeMeiske »

Onzen Jan van het werk vraagt of 'die godverdoemske brugge van int begin' er were in zit...
Hij is daar blijkbaar nie zo zot van! (hij heeft deze toertocht wel 2 of 3 jaar niet meer gereden)
:wink:
bosdevil
Mountainbiker

23/11/2008 Sint-Baafsvijve

Post by bosdevil »

Zoveel lovende woorden, deze TT wil ek ook es proberen.
welkne coté wordt er aangedaan? Vlaamse Ardennen?

See you on sunday

=D> =D> =D>
spiermassa
Mountainbiker
Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Post by spiermassa »

zoals eerder vermeld ,deze brigand zal er ook zijn.[/quote]
E605
Mountainbiker

Post by E605 »

Verleden jaar verzopen in dat lang stuk bos. Dit jaar nogmaals proberen.
Al bij al vond ik dat een van de mooiste in west vlaanderen, mij dunkt.
De diene met die fruitbomen is ook van Wielsbeke zeker?
Allee tot zondag. 'k zal de maatjes meebrengen.
Post Reply