Maar aan de vlakke ondergrond zal het niet liggen
Nobby Nic
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
- KoRn
- Mountainbiker
Ik heb dat nu ook gemerkt bij mijn achterband, schuine strepen op de zijkant en vlak tegen de velg is dit nog feller, volgens mij komt dat door het te hoog plaatsen van mijn remblokjes (v-brakes), + als ik eens over mijn band kijk zit die precies niet altijd juist in het midden, weer te snel willen zijn met opleggen zeker.
ik heb hoop en al nog maar 300 km ermee gereden
ik heb hoop en al nog maar 300 km ermee gereden
shwalbe is crap
De zijkanten van alle shwalbe banden zijn nogal zwak. Rij al een tijdje met Mountain kings en deze zijn stukken steviger. Geen schwalbe meer voor mij.... een bandje van 30 a 40 mag toch iets duurzamer zijn volgens mij.
- Wowtre
- Mountainbiker
- Location: Hilset Ti Rohloff & Chamizo E-Lite LX-XT Crossmax-XL
parallelle schuine strepen => laat mij eens raden, dat zie je vooral na een vettige modder rit?
dat geen slijtage hoor eerder een krasspoor van de bladeren, takjes en modder die aan je v-brakes of achterbrug blijkt plakken.
aja ik rij al een paar duizend kilometer met die band (NN geen UST maar met notubes)
dat geen slijtage hoor eerder een krasspoor van de bladeren, takjes en modder die aan je v-brakes of achterbrug blijkt plakken.
aja ik rij al een paar duizend kilometer met die band (NN geen UST maar met notubes)